Prošlog novembra slavni teniser Rafael Nadal najavio je neočekivanu saradnju - kolekciju mirisa nastalu u saradnji s luksuznim parfimerom Henryjem Jacquesom. Uzimajući kratku pauzu od teniskih terena, Nadal se posvetio kreiranju ne jednog već tri mirisa - jedan inspirisan njegovom javnom reputacijom teniskog velikana, jedan koji ga opisuje kroz osobnost i privatnu stranu života, te treći za koji je zaslužna njegova žena Maria Francisca Perelló.

Mirisi objedinjeni kao kolekcija pod nazivom In all Intimacy dostupni su u prodaji, te u zvaničnom predstavljanju opisani kao kroz koje su Rafael Nadal i njegova supruga Maria Perello odlučili da podele tračak svog žoivota, izvan doživljaja koji smo stekli prateći ih kroz karijeru i medije.


Ovo nije prvi put da je Nadal, iskreni zaljubljenik u mirise, posudio svoje ime nekom mirisu. Godine 2008. zvezda je zabljesnula i u kampanji za Lanvinov L'Homme Sport, a 2015. zastupala je Tommy Hilfigerov TH Bold.

Ali doživljaj 22-strukog Grand Slam pobednika nije jeftin. Edicija od tri mirisa u limitiranoj količini od 150 komada prodaju se za čak 41.900 dolara ekskluzivno u Henry Jacques' Beverly Hills Boutique.

Izvor: https://luxurysociety.hr/