Prošlog novembra slavni teniser Rafael Nadal najavio je neočekivanu saradnju - kolekciju mirisa nastalu u saradnji s luksuznim parfimerom Henryjem Jacquesom. Uzimajući kratku pauzu od teniskih terena, Nadal se posvetio kreiranju ne jednog već tri mirisa - jedan inspirisan njegovom javnom reputacijom teniskog velikana, jedan koji ga opisuje kroz osobnost i privatnu stranu života, te treći za koji je zaslužna njegova žena Maria Francisca Perelló.
Mirisi objedinjeni kao kolekcija pod nazivom In all Intimacy dostupni su u prodaji, te u zvaničnom predstavljanju opisani kao kroz koje su Rafael Nadal i njegova supruga Maria Perello odlučili da podele tračak svog žoivota, izvan doživljaja koji smo stekli prateći ih kroz karijeru i medije.
Ovo nije prvi put da je Nadal, iskreni zaljubljenik u mirise, posudio svoje ime nekom mirisu. Godine 2008. zvezda je zabljesnula i u kampanji za Lanvinov L'Homme Sport, a 2015. zastupala je Tommy Hilfigerov TH Bold.
Ali doživljaj 22-strukog Grand Slam pobednika nije jeftin. Edicija od tri mirisa u limitiranoj količini od 150 komada prodaju se za čak 41.900 dolara ekskluzivno u Henry Jacques' Beverly Hills Boutique.
Izvor: https://luxurysociety.hr/
IT manikir za februar: Odaberite ovu luksuznu nijansu laka za nokte ako volite tamne tonove
Veliki horoskop za proleće 2025: Pomračenja, retrogradni Merkur i Jupiter u Blizancima – bliži se važno astrološko doba
Urbanim ozelenjavanjem do čistijeg Niša: 25 novih stabala lišćara unaprediće životnu sredinu kroz projekat "Zasadi drvo"
5 vodećih modnih trendova za proleće 2025: Otkrijte šta će nositi dobro stilizovane devojke u narednim mesecima
Manipulacija ili šarm? Prepoznajte i suočite se s narcisima u ljubavi i na poslu uz savete psihologa