Ukoliko još uvek niste čuli za Toiletpaper, sada je krajnje vreme, jer nas uskoro očekuje lansiranje ekskluzivne kolaboracije sa brendom glo, u kojoj baš ovaj magazin diriguje kreativu i zasigurno će privući veliku pažnju javnosti.
Kultni magazin bez teksta
Sada već kultni magazin i jedan od najautentičnijih projekata evropske dizajnerske scene, Toiletpaper postoji već 13 godina, a pokrenuli su ga poznati umetnik Mauricio Katelan i fotograf Pjerpaolo Ferari.
Kako to obično biva u umetnosti, publikacija je nastala spontano - iz želje ovog dvojca da prikažu proces kreativnog stvaralaštva. Prvo, sada već istorijsko izdanje Toiletpaper magazina, pojavilo se u formi knjige bez teksta. Umesto reči, dominiraju slike u sjajnim, komercijalno inspirisanim stilovima, koje pokušavaju da nam prenesu apsurd, u već apsurdan svet. Tako možete videti pištolj koji pada u toalet ili ženu koja leži pored gigantskog jastoga, čak i kauč zatrpan gomilom špageta… Ove slike i bezbroj drugih, prikazane su u izuzetno jarkim bojama i sa još izuzetnijim smislom za humor.
Plod mašte najpoznatijih svetskih umetnika
Za teme svojih radova, Toiletpaper uzima uobičajene stvari poput fotografija hrane i visoke mode i karikira ih do krajnosti. Rezultat toga je skupina slika koje su toliko primamljive i nesvakidašnje, da ih uvek želimo još.
Za takav efekat, odgovoran je tim kreativaca različitih stilova, koji iznova uspevaju da izgrade prepoznatljivu estetiku i dočaraju neobičnost 21. veka - Antonio Kolomboni, Emili Eldridž, Kamila Falsini i Sara Alonso Martinez.
Antonio je poznat po stvaranju apstraktnih portreta ljudi koristeći grafičke module, dok Emili stvara murale inspirisane modom i pop kulturom, na duhovit i smeo način. Kamila kreira velike minimalističke zidne crteže u jarkim bojama, a Sara se služi papirom i grafikom i kroz svoje radove otvara debate o savremenim načinima interakcije među ljudima.
Nadrealna senzacija
Magazin Toiletpaper je pronašao efikasnu formulu uspeha, tako što je mejnstrim proizvode doveo do apsurda i besmisla, a opet stilizujući ih na razumljiv način. Rezultat toga je retka kombinacija smešnog i ozbiljnog, konceptualnog i zabavnog. U srcu svega je zabavan duh, jer prema rečima samih osnivača – oni sebe ne shvataju previše ozbiljno. Možda je upravo u tome moć i snaga ovog posebnog i britkog projekta.
Zasigurno, o Toiletpaper-u će se tek pričati u Srbiji, budući da je kompanija BAT najavila lansiranje nove, ekskluzivne serije glo HYPER X2 uređaja za zagrevanje duvana, čiji dizajn potpisuje upravo kreativni tim ovog magazina. Uskoro ćemo saznati više informacija o samoj kolaboraciji, ali ono što za sada znamo jeste da nam ova dva velika brenda donose limitiranu kolekciju koja slavi povezanost i jedinstvenost, a inspiraciju su pronašli upravo u različitostima i posebnosti svakog pojedinca.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti