Svako od nas svojom posebnošću oslikava i obogaćuje zajednicu, u kojoj lepota nema jedan oblik, već se ističu i slave različitosti po kojima smo jedinstveni – poruka je koja opisuje novu, limitiranu kolekciju glo aksesoara i uređaja za zagrevanje duvana, čiji dizajn potpisuje čuveni italijanski magazin Toiletpaper.
Ekskluzivna kolaboracija brendova glo i Toiletpaper slavi autentičnost, kroz igranje jarkim bojama i grafičkim elementima, u okviru četiri dizajna na glo HYPER X2 aksesoarima i uređajima, koji su svaki za sebe jedno malo umetničko delo. Universe, A matter of Taste, Under The Same Sun, Uni(ci)ty Makes Strength – originalni su nazivi radova Toiletpaper umetnika koji krase ovu glo kolekciju. Sjajna vest je i da će punoletni korisnici glo uređaja imati priliku da učestvuju u nagrađivanju na Instagram profilu glo_srbija i osvoje set ovih autentičnih aksesoara, u dizajnu po njihovoj želji. Zato, budite brzi i ukoliko budete imali sreće, možda baš vi osvojite jedan od pet setova nagrada.
Toiletpaper koncept je nastao pre 13 godina, sa idejom da autori publici prikažu proces kreativnog stvaralaštva. Pored štampanog izdanja, Toiletpaper je postao i omiljena online destinacija umetnicima širom sveta, pre svega zbog izložbe animiranog video sadržaja koji kombinuje nadrealne slike veselih boja, optičke iluzije i dvosmisleni narativ.
UPOZNAJTE TOILETPAPER UMETNIKE
Antonio Kolomboni, ilustrator i umetnički direktor poznat po stvaranju apstraktnih portreta ljudi koristeći grafičke module, kreirao je HYPER X2 Universe. Simbole povezanosti i jedinstva koje je želeo da prenese kroz svoj rad, prikazao je pomoću planeta i galaksija koje čine njegov savršeni Univerzum.
Emili Eldridž, umetnica koja stvara murale inspirisane modom i pop kulturom, autorka je HYPER X2 A matter of Taste, pokazujući da, iako nam se ukusi razlikuju, svima nam je zajednička sposobnost da se izrazimo na način na koji želimo i tako budemo originalni i svoji.
Ilustratorka Kamila Falsini, kreira minimalističke zidne crteže u jarkim bojama, i upravo je ona bila zadužena za treći dizajn, HYPER X2 Under The Same Sun. Razdvojeni cvetovi su samo to – izolovani cvetovi, ali kada se spoje u jedan vrt, stvaraju prelepu, šarenu harmoniju. Što je cveće raznovrsnije, to je vrt lepši.
Četvrti dizajn HYPER X2 Uni(ci)ty Makes Strength delo je umetnice Sare Alonso Martinez, koja nam poručuje da budemo svoji, neponovljivi i jedinstveni jer lepota i snaga leže u našim različitostima.
Predstavljena Toiletpaper kolekcija, u limitiranom izdanju, nastavak je glo HYPER X2, najnaprednije serije uređaja za zagrevanje duvana iz kompanije BAT. Unapređen dizajn, inovacija u vidu BOOST dugmeta za aktiviranje istoimenog modela rada, kao i unapređena LED dioda na vrhu uređaja, ključne su karakteristike HYPER X2 modela. Kao i njegovi prethodnici, ne sagoreva duvan, na temperaturi od 250°C u STANDARD i 260°C u BOOST modu, proizvodeći manje štetnih sastojaka u odnosu na konvencionalne cigarete, bez katrana, dima i pepela.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti