Dekadencija.

To je reč koja nas u startu asocira na raskošnu "The Great Gatsby" žirku na kojoj sve sija od zlatnog posuđa, na kojoj se pije samo šampanjac iz masivnih čaša, na kojoj svira veseo jazz orkestar, a devojke nose svetlucave koktel haljine dok rese plešu oko njih, a dim kubanskih cigara stvara neku surealnu atmosferu oko njih.

Međutim, Marc Jacobs se ne bi složio sa nama. A ne, ne. Jer njegova žurka na kojoj je kreator svečano predstavio svoj najnoviji parfem nazvan upravo "Decadence" je imala više atmosferu iz cirkusa Ringling Brothersa nego iz romana Fitzferalda. 

Misterija je bila ipak light motiv večeri, pa se i tačna lokacija žurke držala u strogoj tajnosti do nekoliko sati pred samu žurku. Classy. Gosti su ipak pili šampanjac dok je posluženo bilo isključivo vegetarijansko s fokusom na morske plodove, pogotovo na kavijar. 

Svi gosti među kojima smo videli Sofiju Coppolu, Katie Grand i ostale prijatelje kreatora učestvovali su u promociji koja je u jednom trenutku podsećala na kabare i mjuzikl.

Ipak zvezda večeri je bila zanosna Adriana Lima, inače promo lice dekadentnog i moćnog parfema koja je tokom večeri prošetala dve glam kreacije, belu haljinu za mađioničarski nastup i crnu, cvetlucavu za žurku.

Tokom večeri je prikazan i promo video film snimljen od strane Stevena Meisela koji je Limu prikazuje kao divlju, egzotičnu zavodnicu, našminkanu sa teškom smokey eye senkom i obučenu u uzanu tamnozelenu haljinu kako ustima steže lanac sa bočice parfema.