Platofrma lawconcept.rs okupila je najveća imena lokalne modne scene, a upravo oni odlučili su da svoj talenat investiraju u poklone koje dobijate uz najnoviji majski ELLE magazin. Kojih je to još pet kreativaca koji vam daruju svoj talenat?
1. brend: FWI by Ivana Korab
Osnivačicu ovog brenda sigurno prepoznajete sa društvenih mreža gde neretko deli svoje karaoke videe iz auta. Ivana Korab, osim što se bavi i glumom odlučila je da svetu podari jedan sportski, odnosno atleisure modni brend pod imenom FWI. Poklon koji je ona pripremila za čitatelje i čitateljke ELLE magazina je zaštitna maska, a poruka koju nam šalje ovim darom je "ostanite zdravi". Lokalnu modnu scenu opisala bi kao modernu, inovativnu i scenu koja diktira trendove, dok za 16. rođendan našeg magazina nam je čestitala uz želju da što više pomažemo lokalnim mladim dizajnerima da pokažu šta znaju.
2. brend: ArtPrint Shirt
Kada je započinjala svoj brend, Andrea Mirković je imala na umu ideju da pomogne mladim ljudima da kreiraju svoje originalne majice, košulje ili dukseve. Njen poklon uz majski broj je ceger koji ima jaku poruku. "Emotional baggage" kako piše na cegeru sugeriše nam da su emocije deo naše svakodnevnice i tu su kako kroz najteže tako i kroz najlepše trenutke u životu, a njen ceger upravo ima za cilj da nas podseti da svako od nas ima neki emotivni teret i da treba međusobno da se podržavamo. U to ime za rođendan nam je poželela da nastavimo da kidamo sa stilom kao i do sada i da podržavamo lokalnu modnu scenu.
3. brend: Who Cares Collection
Da smo najbolja inspiracija sami sebi dokazala je i Ivana Lalić Stamenković, koja je za svoj brend Who Cares Collection inspiraciju pronašla u svom garderoberu. Osnovna želja za njegovim pokretanjem bila je potreba da se u svom clothing asortimanu uvek ima dobra bela i crna majica koja je neophodna za svaku priliku. Ivana je uz ELLE magazin odlučila da daruje nekoliko poklona, a to su kupaći kostim, kapa i crna i bela majica sa logotipom njenog brenda. Uz maksimu "manje je više", Ivana vas poziva da sakupite sve njene kreacije koje se dobijaju uz magazin i ostanete dosledni svom stilu.
4. brend: Made in Hell by Lilith
Natalija Đurković inspiraciju za svoj brend pronalazi u ženama, a svoj brend Made in Hell bz Lilith pokrenula je pre svega kako bi pravila nakit za sebe i svoje drugarice, što je kasnije preraslo u jedan pravi accessorise brend. Kao poklon Natalija je kreirala čoker za koji kaže da odgovara ženama svih uzrasta i svih modnih senzibiliteta, a ono što obećava je da svako ko nosi njen komad će se osećati lepo i posebno.
5. brend: Dum
Pre 10 godina kada je osnivala svoj brend, Dunja Mihalački je imala unutrašnji poriv da se kreativno izrazi kroz formu i oblik koristeći nesvakidašnje materijale za izradu tašni. U godini za koju kaže da je najvažnije da se okrenemo jedni ka drugima i da mislimo na ljude koji nas okružuju odlučila je da pokloni mali znak pažnje u vidu futrole za mobilni telefon koja ima za cilj da svakom ko je dobije ulepša dan. Inovativnost, kreativnost i svežina su reči kojima opisuje lokalnu modnu scenu, a ELLE magazinu se uveliko zahvalila na promovisanju mladih ljudi i dizajnera.
Kako bi ste uhvatili sve poklone lokalnih dizajnera požurite do najbližeg kioska, a ukoliko želite da vidite šta ovi mladi kreativci još imaju u svom modnom arsenalu pogledajte na lawconcept.rs.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti