Kao što znamo, trendovi među modnim aksesoarima se menjaju iz sezone u sezonu i obično se razlikuju u zavisnosti od kulture i geografske lokacije. Međutim, postoje neki detalji su u celom svetu doživeli vrhunac, a to pokazuju i pretraživanja na modnoj platformi Stylight u protekloj godini.
Ova modna platforma otkrila je koji su aksesoari najviše obeležili 2022. godinu, ali i koji će biti u trendu narednih meseci.
Kako bi ponudila detaljan uvid u glavne trendove koji su obeležili godinu iza nas i trendove u nastajanju, modna platforma Stylight analizirala je shopping navike 160 miliona godišnjih korisnika na svojih 16 globalnih platformi. Evo šta otkrivaju onlajn modne pretrage i klikovi na pojedinačne kategorije, proizvode i brendove kada su u pitanju modni dodaci.
Hobo torbe
Čini se da je trendu malih i naizgled nepraktičnih torbica odzvonilo na modnoj sceni, budući da je potražnja za takvim modelima na Stylightu poslednji put dostigla vrhunac u januaru 2022.
Na njihovo mesto na listi trendova ove godine, po svemu sudeći, njihovo mesto će zauzeti praktičniji modeli hobo modeli. Verovatno najpoznatiji (i najfotografisaniji na nedelji mode) modeli hobo torbi su Saint Laurent i Prada Nylon, koje su bile veoma tražene protekle godine. U odnosu na poslednja dva meseca, potražnja za hobo torbama na Stylight-u je porasla za 29 odsto.
Beretke
Bucket kapa kao vrsta aksesoara za glavu imala je svoj modni trenutak u prošloj godini. Videli smo ih u skoro svim bojama i materijalima. I dok će verovatno nastaviti da budu trendi dodatak i ove godine, jasno je da su dostigli vrhunac prošlog jula. S druge strane, Stylight je zabeležio veliki porast interesovanja za beretke kao simbol francuskog stila oblačenja, predviđajući da će one i u novoj kalendarskoj godini biti u trendu. U poslednja dva meseca beleži se porast interesovanja za beretkama za čak 392 odsto, najverovatnije zbog popularnosti Netflix serije 'Emily in Paris', čija je treća sezona izašla 21. decembra.
Sunčane naočare Y2K estetike
Voljene i omražene na modnoj sceni, ne možemo poreći da su sportske naočare za sunce bile više nego popularan dodatka u letnjoj sezoni. Podeljena mišljenja su verovatno bila razlog vrhunca interesovanja za ove modele na Stylight-u, koji je zabeležen u avgustu 2022. U narednim mesecima u popularnosti bi mogli da budu zamenjeni prevelikim modelima po uzoru na verzije sa početka milenijuma.
Skoro 20 godina kasnije, sve češće ih vidimo na licima it devojaka poput Bele Hadid i na svetskim ulicama tokom nedelje mode. Uprkos zimskoj sezoni, Stylight je zabeležio porast od 63% u pretragama za Y2K naočare u poslednja dva meseca.
Ekscentričan nakit
U prethodnoj godini, trendi nakit je bio delikatan i prefinjen, sa naglaskom na slojevitosti. Međutim, izgleda da ovaj trend nestaje sa vrhuncem pretraga na samom početku 2023. Pošto trendovi često idu u ekstreme, čini se da će oni za nakit u 2023. biti sasvim drugačiji. Od impresivnih narukvica sa manžetama do velikih ogrlica, XXL nakit važi za vrući trend u nastajanju. Predviđamo da će ključne reči za nakit u 2023. biti „chunky” i „bling bling” jer je interesovanje za pretragu ovog stila nakita poraslo za 16 odsto u poslednja dva meseca.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti