Ovogodišnji Perwoll Fashion Week koncipiran je malo drugačije, svi zainteresovani imali su priliku da pogledaju onlajn 35 modnih programa. Modni komadi predstavljeni na revijama izazvali su veliku pažnju, a „privilegija“ prvog reda bila je dostupna svima.
Ljubitelji mode su atraktivne i kvalitetne modne sadržaje, uz vrhunsku video i foto produkciju, mogli da prate u društvu bliskih osoba, iz topline svoga doma ili ambijenta po sopstvenom izboru i da uživaju u neverovatnim kreacijama naših modnih umetnika, poput Dragane Ognjenović, Marije Tarlać, Boška Jakovljevića, Predraga Đuknića, Ane Trošić Trajković, ali i mnogih drugih. Na ovogodišnjem kultnom modnom događaju rame uz rame sa profesionalnim modelima našle su se i poznate ličnosti poput Marije Bergam i Mirjane Karanović, a za sve koji nisu bili u prilici da isprate prenos uživo sadržaj je još uvek dostupan na digitalnim Belgrade Fashion Week kanalima.
Kao brend koji voli modu i prati sve njene promene, Perwoll je i ove godine bio partner omiljene modne manifestacije. Kako bi novi, ali i stari, trendi komadi zadržali sjaj potrebna im je posebna nega, a pravi saveznik u ovoj misiji je upravo Perwoll tečni deterdžent uz koji će odeća čak i od najosetljivijih materijala biti očuvana i izgledati kao sa modne piste.
Ove sezone, Perwoll je predstavio neodoljive cvetne mirisne note novog Perwoll Renew & Blossom deterdženta koji će probuditi sva vaša čula. Pored toga što čuva i vraća sjaj garderobi, Perwoll sa svojim #Rethinkfashion konceptom podstiče vašu kreativnost u kombinovanju odeće uz idealnu negu, sa željom da se pozitivno utiče na okruženje i životnu sredinu. Perwoll je posvećen očuvanju životne sredine u svim segmentima, a njegove nove boce su sada napravljene od 50 odsto reciklirane plastike.
O Henkelu
Henkel posluje širom sveta sa uravnoteženim i raznovrsnim portfoliom. Kompanija zauzima vodeće pozicije sa svoja tri poslovna sektora u oblastima industrijskog tržišta, kao i proizvoda široke potrošnje, zahvaljujući jakim brendovima, inovacijama i tehnologijama. Henkelov sektor Adhezivi Technologije je svetski lider na tržištu lepkova – u svim industrijskim segmentima u svetu. Sa sektorima Deterdženti i kućna hemija i Beauty Care, Henkel zauzima vodeće pozicije na mnogim tržištima i kategorijama širom sveta. Osnovan 1876. godine, Henkel iza sebe ima više od 140 godina uspešnog poslovanja. U 2019. godini, kompanija Henkel ostvarila je prodaju veću od 20 milijardi evra i operativni profit veći od 3,2 milijarde evra. Henkel zapošljava više od 52.000 ljudi širom sveta – predan i veoma raznovrstan tim, ujedinjen snažnom korporativnom kulturom, zajedničkim ciljem da ostvari održivi standard, kao i zajedničkim vrednostima. Kao priznati lider u održivosti, Henkel se nalazi na najvišim pozicijama mnogih međunarodnih indeksa i lista. Henkelove prioritetne akcije izlistane su u nemačkom indeksu DAX. Za više informacija, posetite www.henkel.com
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti