Modni brend Zara uveo je veliku promenu za onlajn kupovinu koja se neće mnogima dopasti. Naime, modni gigant doneo je odluku da počne da naplaćuje ako robu kupljenu online vraćate sa svoje kućne adrese:

''Za povraćaje na kućnoj adresi naplaćujemo iznos od 290 RSD koji se odbija od vraćenog iznosa. Dostavljač će u roku od 24 do 48 časova preuzeti Vašu pošiljku na adresi koju odaberete'' navodi se na Zarinom sajtu.

Međutim, ukoliko stvari vraćate u Zara prodavnici, povrat robe je besplatan.

''Porudžbinu možete besplatno da vratite u bilo koju Zara prodavnicu u istoj zemlji/regiji gde ste izvršili kupovinu. Potrebno je samo da dostavite proizvode koje želite da vratite, zajedno sa računom za kupovinu. Račun možete dostaviti na svom mobilnom telefonu ili u štampanom obliku.''

Zara počinje da naplaćuje povrat robe.
Zara 

Onlajn kupovina doživela je procvat tokom pandemije, ali je veća verovatnoća da će kupci vraćaju artikle kupljene online nego u prodavnici, što povećava troškove prodavcima.

Analitičari kažu da će drugi trgovci verovatno pratiti Zaru u naplati povraćaja robe, piše BBC.

"To je rastući trend, počeo je pre pandemije i nastaviće se kako onlajn kupovina nastavlja da raste", rekao je Nik Kerol, pomoćnik direktora za istraživanje maloprodaje Mintela.

Neki kupci kritikovali su odluku Zare da obustavi besplatne poštanske pošiljke.

"Zara pravi izmene u vašim besplatnim povraćajima koji sada koštaju vaše kupce i ne objavljuje o tome? Nije kul", napisala je jedna korisnica Tvitera.

Druga je rekla da je "veoma razočarana" tim potezom, dodajući: "Očekivala sam bolje od vas. Najbolji, kvalitetni brendovi to ne naplaćuju".

Portparol Zare rekao je BBC da kupci mogu besplatno da vrate robu kupljenu onlajn u bilo kojoj Zara prodavnici, što većina kupaca i radi.

Najpopularnija haljina iz Zare TikTok/ katiecung