Anna Wintour, izvršna urednica američkog izdanja magazine Vogue, jedna je od najmoćnijih žena u svetu mode. Ona udara temelje novim trendovima, daje blagoslov novim dizajnerskim imenima i njena reč je zakon i red u modnom svetu.

Iako su je mnogi dugo doživljavali kao strah i trepet, s godinama se Anna približila ljudima putem video rubrika na Youtube kanalu magazina Vogue, u kojima odgovara na razna pitanja javnosti vezana za modu.

Dizajneri i dalje uvažavaju njeno mišljenje uoči lansiranja svojih novih kolekcija, ali jednom vrlo raširenom trendu koji ne voli ipak nije uspela da stane na kraj.

U pitanju je logomanija koja je poslednjih godina uzela maha, pa je tako većina modnih kuća lansirala razne odevne komade i dodatke s istaknutim logom ili monogramom svog brenda.

Pre nekoliko godina pohvalila je modnu kuću Celine zbog diskretnih i anti-brending kolekcija, ali i ona je u međuvremenu podlegla ovom trendu.

modna kuća celine istakla je logo na pismo tašni
Shutterstock 

Na ulicama svetskIh metropola često se viđa strast prema odeći s istaknutim logom. Veoma populan print je onaj sačinjen od dva slova G. Reč je o monogramu modne kuće Gucci koji predstavlja inicijale njihova osnivača.

print sačinjen od dva slova G je veoma popularan
Shutterstock 

Reč je o Guccio Gucci koji je ovu legendarnu italijansku modnu kuću osnovao 1921. godine, a simetrični monogram u smeđoj boji osmislio je 1933. godine njegov sin Aldo.

Anna Wintourr i dalje preferira odeću na kojoj nema nikakvih velikih obeležja brendova koje nosi, a u komadima s masivnim monogramima nikad je nismo videli.

Dugoročno gledano, to je definitivno isplativija modna filozofija jer će nošenje komada s logom pre ili kasnije opet izaći iz mode i vratićemo se odeći napravljenoj uz diskretniju marketinšku strategiju.

modna kuća balenciaga takođe ima dosta komada sa logom
Shutterstock 

izvor: zadovoljna.hr