Nova Valentino Unboxing kampanja za proleće/leto 2023, a koju je snimio Steven Meisel u studiju Highline Stages u Njujorku, predstavlja ideju o zajednici punoj autentičnih individua. Moda mora da bude povezana sa našim telima u svoj njihovoj različitosti, a kreativni direktor brenda Pierpaolo Piccioli, kao i do sada, u nju inkorporira inkluzivne elemente, koji su potpuni opozit modnom kalupljenju i idealu o savršenstvu.  

Valentinov jezik mode namenjen je svim identitetima, siluetama i tipovima. On slavi slobodu izbora, a lepotu pronalazi pre svega u osobnosti. 

Tako je kampanja Unboxing portret nove generacije i njihove slobode izražavanja - predstavljaju je likovi sa snažnim identitetom, zajedno čineći Maison zajednicu poput Warholove fabrike, a sam editorijal inspirisan je renomiranim „The Group” koji je isti fotograf Steven Meisel snimio za Vogue Italia 1999. godine. 

Glavni cilj kampanje jeste glasno istupanje moćnih priča svih pojedinaca - raspakivanje njihovih želja, nesavršenost, identiteta, a sve dok u auri simbolično odzvanjaju Cocteau Twins

Unboxing Valentino ADV (2).jpg
Valentino 

 Podsetimo se, na Valentino haute couture reviji održanoj u januaru u Parizu, modne influenserke, među kojima je bila i naša Tamara Kalinić, većinom su nosile komade upravo iz ove Unboxing kolekcije, prezentovane u oktobru 2022. godine.