Nova Valentino Unboxing kampanja za proleće/leto 2023, a koju je snimio Steven Meisel u studiju Highline Stages u Njujorku, predstavlja ideju o zajednici punoj autentičnih individua. Moda mora da bude povezana sa našim telima u svoj njihovoj različitosti, a kreativni direktor brenda Pierpaolo Piccioli, kao i do sada, u nju inkorporira inkluzivne elemente, koji su potpuni opozit modnom kalupljenju i idealu o savršenstvu.
Valentinov jezik mode namenjen je svim identitetima, siluetama i tipovima. On slavi slobodu izbora, a lepotu pronalazi pre svega u osobnosti.
Tako je kampanja Unboxing portret nove generacije i njihove slobode izražavanja - predstavljaju je likovi sa snažnim identitetom, zajedno čineći Maison zajednicu poput Warholove fabrike, a sam editorijal inspirisan je renomiranim „The Group” koji je isti fotograf Steven Meisel snimio za Vogue Italia 1999. godine.
Glavni cilj kampanje jeste glasno istupanje moćnih priča svih pojedinaca - raspakivanje njihovih želja, nesavršenost, identiteta, a sve dok u auri simbolično odzvanjaju Cocteau Twins.
Podsetimo se, na Valentino haute couture reviji održanoj u januaru u Parizu, modne influenserke, među kojima je bila i naša Tamara Kalinić, većinom su nosile komade upravo iz ove Unboxing kolekcije, prezentovane u oktobru 2022. godine.
Najveći manikir trendovi za proleće 2025: Donosimo 6 boja koje će dominirati u novoj sezoni
Zašto je leopard print na cipelama detalj koji biraju modne insajderke? Izdvojite se iz mase uz dašak divlje elegancije
Šta je 'zoning'? Saznajte kako da potpuno transformišete vaš dom uz ovu tehniku uređenja
Old money stil u modernom ruhu: Barn jakna je možda jedini komad koji vam treba ovog proleća
Panel diskusija o osnaživanju žena u poslovnom sektoru 'Budućnost ženskog liderstva': Raznolikost, otpornost i vizija