Ogoljeni pejzaži marokanske pustinje Agafey postali su kulisa najnovije reklamne kampanje Fashion&Friends koja podstiče želju za eskapizmom usred prostrane divljine.
U središtu kampanje pod nazivom Escapade su ključni komadi iz kolekcije proleće/leto 2023. vodećih svetskih modnih brendova, koji se ističu poput fatamorgane među bogatim nijansama maslinaste, oker, zlatne i žute boje pustinje.
Zvezde reklamne kampanje Suzana Horvat i Dalibor Urošević pozirale su u večnom denimu, jaknama u braon i bež tonovima, majicama čija je glavna odlika udobnost ali i komadima smelih dezena, u kojima možete istraživati pejzaže jutrima, plaže popodne, koktele i večere na zalasku sunca, i u kojima ćete plesati kada padne noć.
Ništa manje važni su i aksesoari, uključujući torbice u jarkim nijansama i platnene kape, koji na savršen način kompletiraju predstavljene look-ove.
Inspirisana regenerativnom moći sunca i pustinje, kampanja Escapade poziva na pustolovinu i hrabrost da se otisnete u nepoznato.
Ako postoji nešto što će vas dovesti u raspoloženje za avanturu, osim rezervacije putovanja, to je planiranje vaših outfita ovog proleća. Istražite novu kolekciju u multibrend koncept prodavnicama Fashion&Friends i odvažite se da ispričate autentičnu, ličnu vizuelnu priču kroz komade koji naglašavaju vaše vrednosti, karakter i snagu.
Modeli: Suzana Horvat za Premium Models Paris i Dalibor Urošević za Demons Model Management
Kreativna i art direkcija, fotografija, styling: Jelena Milovanović i Jelena Mitić, Vis À Vis creative
Videograf: Ivica Nikolić
MUA: Milica Ilić za studio Ene Jović
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti