Givenchy predstavlja kampanju za svoju novu kolekciju proleće-leto 2024, s američkim modelom Ameliaom Gray u glavnoj ulozi. Snimljene u senci, ispred eteralne bele zavese, fotografije naglašavaju čist i prozračan minimalizam.
Amelia otelotvoruje graciozan glamur ovosezonskih statement komada. Precizno i oštro krojeni, oversize kaputi u crnoj, krem i kraljevskoplavoj boji nose se preko laganog pletiva i mini-suknji. Za večernje prigode, Givenchy potpisi je na romantičnoj crnoj čipkanoj ili bež slip haljini sa slikarskim motivima irisa.
Ključni dodaci uključuju novu iteraciju torbe Voyou, ukrašene velikim teksturiranim srebrnim kopčama; torbu na preklapanje od crne kože; Voyou lanac; najnoviji skulpturalni Cut-Out sa zlatnom kopčom i lancem koji ilustruje virtuoznost Givenchy-a. Kultne Shark Lock čizme i Giv-Cut sunčane naočare sa zlatnim ili crnim metalnim završecima upotpunjuju liniju.
Creative Production: CR Studio
Fashion: Carine Roitfeld
Photographer: Kacper Kasprzyk
Talent: Amelia Gray @Ford
Video Director: Nicolo Terraneo
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti