Romantično ime brenda ne odudara mnogo ni od same vizije koju Rose de Mai ima. U modnim krugovima, na društvenim mrežama i kod onih čije outfite najviše volimo da vidimo, njene torbe su glavni aksesoar. Krajem 2023. godine smo o modi, dizajnu, počecima i preduzetništvu razgovarali sa Anom Sekulić, idejnim i kreativnim tvorcem ovog ovog brenda, a danas ekskluzivno predstavljamo novu prolećnu kampanju Prelude '24.

U okviru još jedne ručno rađene kolekcije predstavljen je novi, izuzetno nosiv komad Credo Tote, osmišljen tako da prati ženu kroz sve njene uloge tokom jednog dana. Pored novog modela, tu su i već dobro poznati komadi, koji su već našli put do srca svoje publike, ovoga puta u novim bojama. Vizija brenda ostaje ista: obraća se ženi i prati je kroz najrazličitije verzije ženstvenosti i sva njena izdanja - bilo da je u pitanju businesswoman, mama on the go ili spremna za romantičan sastanak.

IMG_1064.JPG
FRANJO MATKOVIC 

IMG_0931.jpg
Ana Sekulić 

IMG_1066.JPG
FRANJO MATKOVIC 

IMG_0936.jpg
Ana Sekulić 

Rose de Mai je održivi brend i pravi predstavnik spore mode. Svi komadi su ručno rađeni od visokokvalitetne prave kože i predstavljaju sinergiju truda, inspiracije, autentičnosti i ljubavi prema dizajnu.

IMG_1072.JPG
FRANJO MATKOVIC 

IMG_0933.jpg
Ana Sekulić 

IMG_1073.JPG
FRANJO MATKOVIC 

IMG_0929.jpg
Ana Sekulić 

IMG_1067.JPG
FRANJO MATKOVIC 

Fotografiju i kreativnu direkciju potpisuje Franjo Matković, a ovoga puta se u ulozi modela našla osnivačica brenda Ana Sekulić. Kao i na prethodnim kampanjama, okupljen je vrhunski tim kreativaca koji čine Petra Leskovac, Miomir Milić, Maja Stanišić, Laura Dutina i Teodora Vujović.