Još jedan dan, još jedna ne(očekivana) modna saradnja. Lewis Hamilton, sedmostruki šampion Formule 1, u svoj bogati CV od danas može dodati još jedan prestižni naslov koji glasi ovako: ambasador brenda Dior i gostujući dizajner.
Poznat po hrabrim modnim stilovima i van trkačke staze, Hamilton je postao pravi trendseter u prethodnim godinama. Bilo da se pojavljuje u Tommy Hilfiger izdanjima od teksasa, neverovatno fashion outfitima s potpisom Stelle McCartney ili sofisticiranim Dior lookovima (jesmo li pomenuli da sebe smatra svojevrsnim prijateljem ove francuske kuće), slavni vozač definitivno je izgradio lični pečat po kom je prepoznatljiv.
Sa druge strane, iskorišćavanje velike komercijalne i kulturne važnosti sporta postaje primarni fokus za modne brendove. Pobedničke strategije sportskog marketinga danas zavise od izgradnje dugoročnih, saradničkih partnerstava sa sportistima i organizacijama koje rezonuju sa ciljnim potrošačima brenda, kako objašnjavaju stručnjaci u najnovijoj studiji slučaja BoF-a.
Tako su se kockice poklopile, te je u skladu sa tendencijama konglomerata LVMH da tekuće marketinške kampanje budu fokusirane upravo na komercijalizaciju sportske industrije, nastao i ovaj spoj.Tenniscore estetika, film "Challangers", Olimpijske igre... mnogo je faktora koji su doprineli da upravo ova grana doživi potpuni procvat kod mejnstrim publike, te još jedna fashion-sporty kolaboracija samo potvrđuje nastavak trenda.
Kreativni direktor Dior Men-a, Kim Jones, već sezonama reinterpretira kodove kuće, a ovog puta to će učiniti kapsularnom kolekcijom koja je upravo inspirisana ličnim stilom Hamiltona. Nadolazeća linija odražava njegovu hrabrost i jedinstvenost, a osmišljena je kao lifestyle kapsula koja je simbioza couture-a i praktičnosti.
Kolekcija je inspirisana bojama i materijalima Afrike, a fokusira se na zimsku sezonu. Sadrži širok spektar komada kao što su skijaške jakne, puf jakne, pleteni džemperi sa Dior-ovim logom, kao i elegantni komadi poput bezkragnih blazera od tvida i odgovarajućih pantalona.
Kolekcija će biti dostupna od 17. oktobra 2024. godine u buticima i na dior.com.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti