Mnogi su se iznenadili kada je još na leto 2022. godine nastala prva kolaboracija dva modna diva - Jacquemusa i Nike-a. Tada su predstavili kolekciju odeće, kao i Humara patike, a godinu nakon, u junu 2023, stigao je još jedan model - J Force 1, kombinacija Air Force 1 i ACG Terra tenisica.
Ipak, to nije bio njihov prvi susret. Mnogi su zaboravili da se Simon Porte Jacquemus još 2018. godine prvi put povezao s Nike-om zbog francuske sportske kampanje koja je uključivala upravo Jacquemusov lik koji udara glavom dok stoji do fudbalske zvezde Kyliana Mbappea.
Njihove saradnje iznedrile su najbolje od ovih brendova, a da su i više nego uspešne među mladom populacijom, pokazuje činjenica da su ova dva modna giganta u februaru ove godine predstavili još jednu zajedničku kolekciju kao savršenu fuziju između sportskog i luksuznog.
Najveću je pažnju tada privukla The Swoosh torbica zbog samog modela u obliku prepoznatljivog Nike-ovog swoosh logoa uz klasičan Jacquemus štampani natpis i podesivi kaiš za nošenje preko ramena. Tada je zaštitno lice kolekcije bila američka atletska zvijezda Sha'Carri Richardson.
Nedavno je postalo jasno da stiže nova kolaboracija omiljenih nam brendova, a komadi su sada dostupni za kupovinu na Jacquemusovoj web stranici.
'Kolekcija je nastala iz inspiracije koju svakodnevno pronalazim u Parizu i Nike-ovim sportistima kao i sportskim referencama koje sam oduvek voleo. Kolekciju vidim kao mešavinu sporta, mode i kulture najljepšeg grada na svetu, gde Nike-ovi sportisti ovog leta zauzimaju središte pozornosti', rekao je Simon Porte Jacquemus.
Kao i pre nekoliko meseci, tako je i sada jedan od istaknutijih proizvoda Swoosh torba koja dolazi u crnoj, crvenoj i beloj boji, ali i nove Nike Air Max 1 ‘86 patike.
'Kada sam u Parizu, svet se jednostavno čini drugačijim: romantičnijim, umetničkim i lepšim. Kolekcija J'aime Paris je oda gradu koji obožavam, izvlači sve što volim o ovom živopisnom mestu i kako se te inspiracije manifestuju u mojoj trećoj kolekciji s Nike-om. Video je spoj ikona i jedinstvenog talenta koji predstavlja francusku kulturu', dodao je Jacquemus.
U kampanji učestvuju poznata lica kao što su Lila Moss, Central Cee, Serena Williams, Tina Kunakey.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti