Bottega Veneta svakom sezonom i kolekcijom potvrđuje svoj status jednog od najpopularnijih luksuznih modnih brendova. Na Lyst Index listi za drugi kvartal 2024. zauzima peto mesto, a u poslednjih nekoliko meseci ova modna kuća se istakla odličnom revijom za jesen/zimu 2024. održanom u sklopu Milan Design Week-a. Ističu se i činjenice da im je trenutni ambasador brenda neodoljivi Jacob Elordi, kao i uspešna emotivna kampanja sa A$AP Rockyjem pod nazivom "Portraits of Fatherhood", koja prikazuje fotografije prožete očinskom pažnjom. Naravno, tu su uvek neodoljive Bottega Veneta torbe, posvećenost dizajnu, vrhunskim tkaninama, umeću rada sa kožom i teksturama u svakom detalju, u čemu je kreativni direktor Matthieu Blazy pravi umetnik.

A kako bi pogled u modnu jesen bio potpun, kuća je predstavila modnu kampanju koja je za mesto radnje odabrala atraktivne predele Utaha i Nevade, lokaciju blizu misterioznog mesta pod nazivom Area 51. Fotografije, koje je snimio Alec Soth, poznat po emotivnom prikazu američkog života, ističu snagu prirode i moćne pustinje. Modeli nas pozivaju na divljenje, jer je moda uklopljena u pozadine visokih stena, beskonačnih puteva i udaljenih planinskih lanaca, ističući surove i skulpturalne elemente prirode. Pažnju posebno privlači video (obožavamo modne filmove), režiran od strane Rahima Fortunea, uz muziku Le Motela, smešten u prostor između kontemplativne tišine i želje da odmah bliže doživite novu kolekciju.

BV_W24_Adv_sRGB_4x5_full_B36.width-2880_5KJVk43KMUMd6G9l.jpg
Bottega Veneta 

Oštre slike pustinje u kampanji i osećaj izolovanosti suprotstavljeni ljudskoj otpornosti snažno asociraju na klasik "Pariz, Teksas", film Vima Vendersa iz 1984. Slično kao protagonist filma koji prolazi kroz pustinju Mojave, modeli Bottege Venete stoje kao usamljene figure usred ogromnog krajolika. Ova kinematografska aluzija smešta kampanju unutar američkog kulturnog narativa i može nagovestiti priče o ličnom putovanju i transformaciji koje odjekuju daleko izvan okvira mode.

BV_W24_Adv_sRGB_4x5_full_B34.width-2880_5AuhMDMSEqL9J4GB.jpg
Bottega Veneta 

Reč-dve i o samoj lokaciji. Area 51 je lokacija američkog vazduhoplovstva čuvana u tajnosti, poznata po glasinama vezanim za UFO misterije, a zvanično korišćena za razna vazdušna testiranja. Blizina ove lokacije i estetski doživljaj daju kampanji zanimljivu scenografiju, dozu mističnosti, suptilno podstičući na razmišljanje o vezi između luksuza i prirodne surovosti, i navodeći na razumevanje koncepta da su novi temelji luksuza u pronalaženju lepote i inspiracije na najneočekivanijim mestima.

BV_W24_Adv_sRGB_4x5_full_B03.width-2880_rhJzqN6zbu22Aidb.jpg
Bottega Veneta 

Modna zajednica ističe da je ova kampanja savršen primer pravca brenda, kreativnog direktora i narativa koji žele da uklope u viziju koja spaja prošlost i budućnost brenda. Ipak, ne možemo a da ne primetimo kako nas ova kampanja podseća na kampanju muške odeće modne kuće Celine, sa potpisom kreativnog direktora Hedija Slimana, koja nas je oduševila i lokacijom i sjajnom estetikom.