GUCCI DONIRA SREDSTVA OD PRODAJE ZA BORBU PROTIV NASILJA NAD ŽENAMA: Nove slingback cipele postaju simbol aktivizma

Važna poruka koja savršeno oličava kreativnu viziju novog lica Guccija.

Profimedia/Rick Gold Arhiva/Capital pictures

Međunarodni dan borbe protiv nasilja nad ženama ima izuzetan značaj, a posebno u ovim teškim istorijskim trenucima. Obeležava se 25. novembra i pruža priliku za jačanje pritiska nad institucijama i još glasnije akcije ka iskorenjivanju neravnopravnosti. 

Upravo iz tog razloga, modna kuća Gucci, na čelu sa kreativnim direktorom Sabatom De Sarnom, ove godine pokrenula je novu inicijativu. Naime, deo prihoda od prodaje i presale porudžbina novog modela slingback cipela Gucci Signoria Rosso Ancora biće donirani novom projektu posvećenom rodnoj ravnopravnosti, a pod nazivom Kuća žena (Casa delle Donne).

Ove cipele, koje su prvi put predstavljene na reviji u septembru ove godine, postale su simbol borbe protiv feminicida i nasilja nad ženama u Italiji. Donaciju će podržati Nosotras Onlus, udruženje koje je osnovalo gorepomenuti projekat u Firenci. Mesto je zamišljeno kao slobodan prostor za sastanke i diskusije žena, a predstavlja još jedan korak njihovog osnaživanja.

Instagram/Screenshot 

Jean-François Palus, predsednik i izvršni direktor brenda Gucci, istakao je koliko je korisno i važno u današnjem društvu kombinovati kreativnost sa aktivističkim akcijama. Takođe, ova inicijativa je u skladu sa misijom pod nazivom Gucci CHIME, a koja se obavezuje na posvećenost u promovisanju jednakosti polova i ženskih prava, a povezana je i sa samim nasleđem brenda još od njegovog osnivanja 1921. godine.

Rick Gold / Capital pictures / Profimedia