U sezoni jesen-zima veliku pažnju privukao nam je brend THE SHYGUY, koji se izdvaja svojim fantastičnim komadima, savršenim krojevima i prirodnim materijalima - THE SHYGUY. Iza ovog brenda stoji dizajnerka Jelena Filipović, koja se školovala na Institutu Marangoni u Milanu, iza sebe ima već veliko iskustvo, a sa ovim brendom i veliku ambiciju. Tome u prilog govori i činjenica, da iako mlad brend, već je plasiran i prihvaćen i van granica naše zemlje. Saznajte više u intervjuu.
Koja je filozofija tvog brenda THE SHYGUY?
THE SHYGUY je mlad brend koji je nastao iz želje za osnaživanjem žena da budu sexy, autentične, upečatljive i da se pre svega osećaju dobro u odeći koju nose. U eri koja dosta robuje uniformisanosti, želeli smo da ženama i devojkama, svojim dizajnom pružimo priliku da budu orginalne i savršeno stilizovane u isto vreme. Želimo da stvorimo THE SHYGUY signature look - opušten, seksi, ali uvek ležeran, koji se fokusira na isticanje ženske figure.
Tako da je suština brenda u balansu između buntovnosti i sofisticiranosti. Dosta koristimo masculine elemente u dizajnu, kako bi istakli i još više akcentovali ženstvenost - otuda i ime THE SHYGUY. Inspirisani smo jakim ženama koje svojom pojavom zrače taj “muški“ momenat, ali ga u isto vreme koriste da istaknu svoju nežnost, eleganciju i seksepil. Kada zamišljamo ženu za koju stvaramo, ona uvek flertuje…
Već neko vreme si prisutna na domaćoj modnoj sceni, ali šta je ono što je tebi važno kad je odevanje u pitanju?
U modi koja vremenom postaje sve dinamičnija, dobra odeća je važna, a ne ona za jednokratnu upotrebu. I meni lično, a samim tim i mom brendu najvažniji je kvalitet – i kad je u pitanju dizajn i kad su u pitanju materijali. Tako da na modu gledam kao neku vrstu investicije u dobar stil. Kao što volim da imam dobar komad koji mogu godinama da kombinujem u različitim kombinacijama, tako mi je cilj i sa THE SHYGUY - da i kada posle nekoliko godina izvučeš neki naš komad iz ormara možeš sa zadovoljstvom ga nosiš kao i prvi put.
Trenutno promovišeš kolekciju za jesen-zimu? Šta je karakteriše?
Nadovezaću se na prethodno pitanje. Moj tim i ja smo kreirali kolekciju koja je pre svega udobna, orginalna i lako se transformiše iz dnevnog u fancy noćni outfit. U novoj kolekciji smo klasičnim komadima dali svež, moderan izgled i taj pristup se, sudeći po reakcijama, jako dopao damama. Napravili smo klasičnu kolekciju jesen-zima, koju smo upotpunili limitiranim novogodišnjom i apres ski mini kolekcijom. Tako ove sezone dominiraju vanvremenski komadi - kaputi, sakoi, suknje, odela, košulje, na koje se nadovezuju vrlo upećatljive šljokičave haljine i suknje, sakoi smelih printova i tekstura, flirty kombinezoni. Rezultat je unakrsni spoj dečačkih krojeva, jakih, naglašenih ramena, velikog volumena i ženstvenih elemenata koji laskaju figuri. Kontrastni tonovi, apstraktni printovi, materijali koji hvataju svetlost i poigravaju se sa teksturom, samo su neke od karakteristika THE SHYGUY dizajna.
THE SHYGUY se nalazi u Designer’s districtu u TC Galerija, ali si uspela da ga plasiraš i van zemlje?
Tako je. Modna publika u Parizu je prepoznala naš brend i sada sa ponosom ističemo da se naša prodajna mreža širi. Prvo je to bio Beograd, zatim koncept store Flying Solo u Parizu, a od decembra se naš brend može naći i u Effeti Concept storu u Podgorici.
Zapravo, najveća nagrada za ceo tim je to što vidimo kada devojke iz različitih delova Evrope, koje nose naše komade - svaka ga nosi na svoj način. Nema uniformisanosti, nema stapanja sa masom, već nam se čini da brend biraju devojke koje neguju svoj autentičan stil, žele da istaknu svoj karakter i ne povinuju se trendovima.