Osnažujuća #BeYourOwnBOSS kampanja otelotvoruje život vođen samopouzdanjem, stilom i vizijom za budućnost. Ova sezona ističe samostalnost kao ključnu ideju, naglašavajući da je izbor tvoj – moć da budeš svoj BOSS je unutar tebe.
Za proleće/leto 2024, BOSS je angažovao internacionalne celebrity ličnosti da ilustruju ovu inspirativnu priču, uključujući brazilsku manekenku Gisele Bündchen i britanskog modela Adwoa Aboah, kao i BOSS ambasadore, glumca Lee Minhoa i tenisera Mattea Berrettinija. Britanska pevačica i glumica Suki Waterhouse ponovo je ambasadorka BOSS satova, nakita i naočara.
U novoj kampanji, svako od njih prikazan je u lavirintnom okruženju izlazeći iz senke i ulazeći u svetlost – simbolično prikazujući kako naše životne odluke oblikuju naš put.
BOSS kolekcija za proleće/leto 2024. nadograđuje teme dizajna viđene na modnoj reviji u Majamiju, gde su sofisticirana paleta neutralnih boja i savremeni pristupi klasičnim komadima bili u prvom planu. Kolekcija nudi celokupan izbor za sve prilike prilagođen 24/7 načinu života. BOSS odela se pojavljuju u raznovrsnim, snažnim i modernim siluetama. Nežni tonovi, lagane teksture, kontrasti – fluidnost i struktura; neprozirnost i providnost – pružaju svež pogled savršeno prilagođen toplijim mesecima.
Centralni motiv je novi Double B monogram prisutan na mnogim komadima u kolekciji – od odeće do dodataka. Ovaj prepoznatljiv detalj, sa svojim isprepletanim dizajnom, simbolizuje duh pravog BOSS-a – hrabre individuae koja ne boji da izrazi svoje stavove. Pod sloganom "Double B, Every Me", gotovo 100 ambasadora brenda, poznatih ličnosti, sportista i digitalnih uticajnika će kreirati originalni sadržaj za Instagram i TikTok, a obožavaoci brenda će takođe biti pozvani da učestvuju online korišćenjem jedinstvenog Instagram filtera.
Od zalaska sunca 31. januara do izlaska sunca 1. februara, BOSS će započeti kampanju projektujući hologram visine 10m sa ambasadorima brenda Lee Minho i Gisele Bündchen u londonskom Potters Fields Parku, blizu čuvenog Tower Bridge-a. BOSS je prvi modni brend koji lansira globalnu kampanju koristeći veliki hologram.
"Inovacija ima značajnu ulogu u našoj strategiji postizanja velikog uticaja na potrošače i stvaranja nečeg intrigantnog. Hologram je najaktuelniji izraz našeg istraživanja i radoznalosti oko iskorišćavanja snage tehnologije u našoj komunikaciji. Njegova novina takođe pomaže u stvaranju zanimljivog sadržaja koji je izuzetno deljiv i pamtljiv, nudeći novo iskustvo našoj publici, rezultirajući pozitivnim reakcijama. Konačno, želimo da podstaknemo potrošače da se dublje povežu sa našim brendom i da otkriju i kupuju naše proizvode," rekla je Nadia Kokni, SVP Globalnog Marketinga i Komunikacija Brendova u HUGO BOSS-u.
Nova kolekcija za proleće/leto 2024. biće dostupna od 31. januara u BOSS prodavnicama širom sveta, na boss.com i putem veleprodajnih partnera.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti