Nakon što je u decembru otvorio vrata glavne (i najveće) prodavnice brenda u Parizu, kreativni direktor Saint Laurenta, Anthony Vaccarello, nastavlja da povezuje modnu kuću sa njenim pariskim korenima, osmišljajući još jedan izuzetan arhitektonski poduhvat. Nazvan Saint Laurent Babylone, najnoviji kulturni centar u Rue de Grenelle je više od knjižare; to je mesto gde se sreću umetnost, muzika, moda i kultura, a sve kroz viziju Vaccarella.
Saint Laurent Babylone podseća na enterijer nove Saint Laurent radnje u Parizu, spajajući elegantne, mermerne stolove sa sirovim, kamenim policama i zidovima. Izuzetno retke knjige odmaraju na Pierre Jeanneret stolovima i zahtevaju rukavice za listanje. Prodavnica takođe nudi raznovrsnu kolekciju ploča i časopisa, sve odabrane od strane kreativnog direktora.
Od samih početaka, modna kuća Saint Laurent je uspostavila dubok dijalog sa umetnošću. Ova veza je bila očigledna kroz remek-dela Yvesa Saint Laurenta i neke od njegovih najpoznatijih kolekcija, počevši od jeseni/zime 1965. koja je slavila haljine inspirisane holandskim slikarem Pietom Mondrianom, pa sve do revija u čijem su fokusu bila remek-dela kao što su slike Sergea Poliakoffa ili pop art umetnika Toma Wesselmanna, objedinjujući različite umetničke doživljaje u jedno.
Ovaj dijalog sa umetnošću se nastavlja i nakon odlaska velikog Yvesa Saint Laurenta, jer su njegovi naslednici, od Hedija Slimanea do Anthonyja Vaccarela, negovali isti umetnički pristup, posebno se usredsređujući na muziku. Od poznatih muzičkih imena do pažljivo odabranih soundtrack-ova za svaku kolekciju, perfekcionizam je bio utkan u svaki potez. To je bila i inspiracija za stvaranje Rive Droite destinacije, koja je nastavila viziju koju je slavni YSL započeo sa linijom Rive Gauche, demokratizujući luksuznu modu 60-ih godina.
Knjižara se nalazi u 7. arondismanu Pariza, a samo ime - Saint Laurent Babylone, se odnosi na istorijske veze Yvesa Saint Laurenta i Pierrea Bergéa vezane za kvart Sèvres-Babylone.