Ako spadate u onu grupu dama koje nikada nemaju dovoljno vremena, kasne sa rokovima, ne rešavaju stvari na vreme i svoje prijatelje i saradnike dovode do krajnjih granica strpljenja, imamo dragocene savete za vas.

Mada, mislimo da će biti korisni i za vredne dame koje će od prezauzetog dana, napraviti par trenutaka samo za sebe. 

Naše koleginice iz redakcije ELLE.com su potražile pomoć od nezavisnih žena koje, bar nama sa strane deluje, sa lakoćom i bez velikih naprezanja uspevaju da odrade svoje zahtevne obaveze.

Ukupno osam dama je kolegama iz američkog Elle magazina otkrilo svoje tajne koje im pomažu da ostanu organizovane i uspešne u onome u čemu rade. Zato, pripremite notes i olovku i zapišite ono što biste mogli da primenite na svoju svakodnevnicu i tako sebi olakšate život. 

Naučite kako da delegirate 

"Ne, ovo ne znači da vašim najbližim saradnicima treba da zapovedate, već da ih samo uputite na alate kojim se služite da biste organizovali svoje vreme. Dati pristup asistentu, sestri ili najboljem prijatelju Google Calendar, da bi znali okvirno gde idete i kada. U mom slučaju, ova aplikacija mi olakšava zakazivanje sastanaka, ali i zakazivanje kod npr. frizera. Koristim i Notes app na telefonu da bi lakše vladala informacijama, sastancima, vremenom. Zaposlila sam i asistenta, koji mi pomaže oko moje knjige, mislim da je jako važno da delegirate, smatra autorka knjige I Hate Everyone But You, Gaby Dunn. 

Izaberite finkcionalan planer

"Kreativni direktor sam brendova Blogilates, POPFLEX i POP Pilates i to podrazumeva moje angažmane u mnogim segmentima - pišem promo tekstove, organizujem snimanja, uređujem, dizajniram, držim sastanke.. Zato sve volim da zapišem u neki notes. Savet - izaberite lep i finkcionalan notes koji će vam pomoći u organizaciji i realizaciji ideja, savetuje uspešna Cassey Ho. 

Korisne aplikacije

"Ostati organizovana je najbitnija komponenta moje produktivnosti. Savetujem se sa zaposlenim, vodim sastanke, mentor sam i imam mentora. Imam dodatke koji mi pomažu u rešavanju spam-a (SpamSieve), kao i u planiranju pošte (MailButle). Na Androidu koristim TypeApp i instalirane su mi keyboard shortcuts, koje obožavam, jer uštede vreme i manje imam pisanih grešaka. Još jedna korisna stvar tiče se spavanja. Koristim  SleepyTime sleep calculator, jer osnova dobrog rada je dobar san, a ovaj app sigurno pomaže.", kaže Chrys Wu. 

Na sledećoj strani pročitajte još saveta: 

PageBreak

Tuđi raspored

"Svaki dan je drugačiji, ali način kako ga organizujem je uvek isti. Producent sam emisije Divided States of Women i veoma mi je važno da sve stignem na vreme. Naš tim čine dame i veoma sam ponosna na našu organizaciju. Posebno nam je bitna aplikaicja Google Calendar. Gradimo uspešnu vremensku liniju i možemo da vidimo tuđi raspored u svako doba, što je takođe važno za stvaranje i trajanje emisije", kaže voditeljka Liz Plank.

Mailovi od tri rečenice

"Moja najbitnija organizaciona alatka je Google Calendar, koji je veoma jednostavan za korišćenje. Takođe koristim boje koje mi pokazuju prioritete te plavi i zeleni sastanci mogu da sačekaju, dok narandžasti i crveni moraju da se obave odmah. Kada sam počela da radim, uvela sam pravilo da mejl među kolegama može da sadrži najviše tri rečenice, kao i da telefonski razgovori ne bi trebalo da budu duži od 10 minuta", posavetovala je direktorka muzeja Field Museum - Emily Graslie. 

Slatka radost

Autorka bloga Cupcakes and Cashmere Emily Schuman smatra da bez Google Calendar ne može da zamisli dan, ali se ponekad pridržava starog dobrog metoda koji podrazumeva obaveze napisane na papiru. Često nagradi sebe slatkišima za dobro obavljen posao, koji ne bi bio tako uspešan da nije dobro organizovana. 

Folder sa završenim obavezama

"Majka sam, vlasnica kompanije i pokušavam da izguram dan najbolje moguće! Bez obzira da li su u pitanju strategije sa socijalne mreže, rad sa timom, sastanci, dečiji rođendani prioritet mi je dobra organizacija. Tokom dana pogledam 252 puta u Google Calendar, a kada završim nešto odmah ga premeštam u folder sa završenim obavezama", kaže kreativna direktorka Oh Joy, Joy Cho.

Više kalendara

"Moj posao zahteva od mene da budem spremna za bilo koju priliku - da trčim po kancelariji, radim na snimanju Project Runway, idem na gala večeri, šaljem e-mailove i telefoniram u isto vreme, ali i da izaberem adekvatan ruž u datom trenutku. Sigurno ne bih to mogla da postignem bez iPhone, a najviše koristim Notes, Reminders i Mail aplikacije, koje su osnovne i jednostavne. Posedujem tri kalendara i strogo se pridržavam obaveza, a omiljena alatka za organizaciju mi je Outlook. Takođe imam i notes, jer zapisivanje obaveza smatram veoma efektnim i ništa nije tako zadovoljavajuće kao precrtana obaveza", rekla je Allie Clement asistentkinja urednice američkog ELLE-a, Nine Garcie. 

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/