Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Digitalni detoks: Kako da kontrolišite zavisnost od društvenih mreža i mobilnog telefona

Donosimo vam nekoliko predloga da se rešite zavisnosti od mobilnog telefona i društvenih mreža.

  Izvor: Foto: Shutterstock

Da li ste nakon posla zadubljeni u ekran mobilnog telefona ili računara i kod kuće? Zabavljate li se na društvenim mrežama tokom vožnje javnim prevozom? 

Ako ste na sva pitanja odgovorili potvrdno, moguće je da ste idealan kandidat za digitalni detoks.

Naučite da se zabavite bez svetlećeg ekrana

Pronađite drugu zabavu, na primer, čitajte knjigu, rešavajte ukrštene reči ili samo provedite neko vreme u tišini.

Bivajući zahvalni na trenutku, dajte svom mozgu priliku da se barem nekoliko minuta dnevno odmori upijajući mir okruženja.

Ugasite svetla, ali sva svetla!

Istraživači sa Harvarda su dokazali da korišćenje mobilnog telefona pre spavanja može poremetiti proizvodnju melatonina, hormona koji podstiče san i deluje kao najjači antioksidans u telu i stimulator imuniteta.

Možete spavati kraće i lošije, što dugoročno može prouzrokovati ozbiljne zdravstvene tegobe. Kako biste pomogli telu da dobije zasluženi predah, odmarajte se u mraku i bez elektronskih uređaja u spavaćoj sobi.

Ostatak teksta pročitajte OVDE.

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Najpopularnije

Moda

Celebrity