Pod sloganom BY WOMEN, FOR WOMEN, u tri dinamična panela, i sa moderatorkom Branom Antović, pokriven je širok dijapazon tema, od onih koje se tiču položaja žene u današnjem društvu, različitih uloga koje ima u privatnoj i javnoj sferi, ženskog zdravlja kroz prizmu borbe protiv raka dojke, te ženskog preduzetništva.
Jednodnevni događaj otvorio je panel pod nazivom „Naš glas. Naša pravila“ sa akcentom na ženska prava, uloge koje žene (pre)uzimaju kako u privatnoj tako i u javnoj sferi, odgovornom poslovanju, odnosu „ženskih“ i „muških“ zanimanja, ali i nasilju nad ženama i aktuelnim protestima. Brana Antović razgovarala je sa Jelenom Radunović, direktorkom marketinga brenda Comma Srbija, Majom Kovačević, pesnikinjom, tekstopiscem i Ambasadorom brenda Comma, Aleksandrom Ivanović, aktivistkinjom i specijalistkinjom za komunikacije i Valentinom Mihailović, konsultantkinjom za razvoj u organizaciji AFA.
Drugi panel „U svemu zajedno“ bavio se pitanjem zdravlja žena iz perspektive borbe protiv raka dojke. Tokom panela u kome su učestovale Jelena Zorica Živkov, brend menadžerka Lindex Srbija, Ana Dornik, osnivačica udružnja “Žena uz ženu”, Milica Savinšek, PR-a kompanije Avon i psihiloškinja Maja Vukašinović iz Centra Psihiloško jezgro, problem karcinoma dojke obrađen je kroz nekoliko različtih prizmi, od ličnih iskustava žena koje su preživele i pobedile rak, preko komapanijskih odogovora i načina na koje se odgovornim poslovanjem može pružiti podrška borbi protiv bolesti koja godišnje odnese oko 1600 ženskih života, do uvida koje stručnjaci u psihološkoj podršci mogu da pruže i pomognu nam da zavirim u jedno specifično stanje koje prati ovkvu bolest i pomogne nam da budemo adektvatna podrška i oslonac kada je to najpotrebnije. Tokom panela predstavljene su i dve akcije brendova Avon (Potrebne smo jedna drugoj) i Lindex (Pink kampanja), koje pokazuju načine na koje ženski aktivizam može da dobije I aktivnu podršku u prevenciji I borbi protiv raka dojke.
Poslednji panel “Snažne. Hrabre. Važne” bio je posvećen ženskom preduzetništvu. Panelistkinje su sa Branom Antonić razgovarale o pokretanju ličnih brendova i projekata, te izazovima sa kojima se preduzetnice sreću, ali i rešenjima i podršci koju nalaze. Milica Stevanović, CSR u nabavci, koja stoji iza Lidlovog projekta Snažne. Hrabre. Važne. govorila je o projektu koji je Lidl u cilju osnaživanja preduzetnica organizovao, a u okviru koga će odbrane žene preduzetnice svoje proizvode predstaviti Lidlovim potrošačima od 6. oktobra. Svoju vizuru preduzetnica na panelu su ponudile Ana Popović, vlasinca firme Bio Heljda, Marina Ognjenović, osnivačica brenda Like a Therapy i Jelena Đokić Bjeković, osnivačica brenda Moms pants.
Nakon panela, posetioci su imali prilike da posete Networking room. Naši prijetelji i saradnici fondacija Trag, Fondacija Nurdor i Stetoskop.info imali su prilike da predstave rad svojih fondacija i odgovore na pitanja koje su interesovale naše posetioce: o njihovom radu, cilju, načinu osnivanja fondacije...
Prijatelji trećeg po redu Elle Active Talks-a su: Lidl, Comma, Avon i Lindex.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti