Rihannino carstvo raste. Njenu muziku slušamo dok koristimo Fenty Skincare, zatim pre nanošenja Fenty šminke, dok se oblačimo u Savage x Fenty donji veš. A uskoro ćemo tu kolekciju moći da dopunimo Fenty parfemom!

Iako se čini da su RiRi i ASAP Rocky zaokupirani svojom vezom, te ne mogu da razmišljaju ni o čemu drugom, pevačica je pre par dana na svom Instagram nalogu najavila novi projekat uz opis FENTY PARFUM COMING SOON, nakon čega je na zvaničnom nalogu ovog brenda osvanula i bočica u Rihanninoj omiljenoj boji.

Ljubav prema parfemima Rihanna je nasledila od svoje majke koja je radila u beauty industriji i čitavo detinjstvo joj donosila različite uzorke i note, nakon čega je ona sama sklapala svoju idealnu notu. Kada je odlučila da u Fenty liniju uvrsti parfem, nije želela da to bude čisto komercijalni potez, već onaj koji će preokrenuti tradicionalni svet parfimerstva. 

''Nisam im rekla samo - napravite cvetni ili začinski parfem za plažu'', kaže Rihanna, a vrsni francuski parfimer Jacques Cavallier-Belletrud dodaje da je to bio simboličan spoj trenutaka koje je proveo sa pevačicom kako bi sintetizovao najvažnije trenutke iz njenog života: Barbados, Njujork, Los Anđeles, Pariz, ljubav, muzika, moda... Tako je nastao senzualan miris koji spaja magnoliju, mošus, mandarinu, borovnicu, ružu i pačuli.

Podsetimo se, njen brend promenio je strategiju u februaru, kada je pevačica potvrdila da su ona i LVMH doneli odluku da zatvore modnu kuću Fenty Maison, manje od dve godine nakon početka posla. Modna linija sačekaće bolje uslove, rekli su tada, aludirajući na aktuelnu situaciju sa pandemijom zbog koje je prodaja drastično opala.

Takođe, naglasili su da žele da se koncentrišu na rast i dugoročan razvoj Fenty-ja, fokusirajući se na kozmetiku, šminku i donji veš, a kako vidimo, to obećanje ispunjavaju.

Parfem je u prodaji od 10. avgusta.