Slavni supermodel Naomi Campbell iznenadila je ceo svet objavivši u maju prošle godine da je postala majka, a sada je s devetomesečnom ćerkicom odradila i njezino prvo snimanje naslovnice – za britanski Vogue.
U velikom intervjuu kaže da u majčinstvu zaista uživa. ''Dobra je devojčica: dobro spava, gotovo nikad ne plače i kažu mi da je dosta pozorna za svoju dob. Sad je počela da maše, što je zabavno. Puno se smeje i gotovo priča. Mislim da će prohodati pre nego propuže. I već ima 6 zuba'', oduševljeno priča ponosna mama Naomi za Vogue.
Naomi kaže da je njena ćerka njen najveći blagoslov i nešto najbolje što je postigla u životu. Na pitanje kako je postala majka, Naomi nije želela da da konkretan odgovor, samo kratko: ''Nije usvojena – ona je moje dete''. Slavna manekenka ne želi da otkrije čak ni ime svoje kćeri, a sve detalje čuva za knjigu koju planira da napiše, otkriva Vogue.
Priznaje da je oduvek znala da će postati majka, a ne smatra da je razlika u godinama između nje i deteta velika prepreka – jer pršti od energije. Iako je već prešla pedesetu, Naomi i dalje radi i korača pistama, često rame uz rame manekenki mnogo mlađih od nje, ali iako je to ponekad uzrujava, smatra da su neke stvari ipak bile bolje u ''njeno vreme''. ''Mislim da je bilo veselije u moje vreme. Smešile smo se. Mogle smo da pokažemo svoju ličnost''.
A više od tri decenije kasnije, s mnogima od njih ostala je bliska prijateljica i priznaje da imaju grupni chat (da nam je zaviriti…). Prva od njih koja je upoznala njenu ćerku bila je Cindy Crawford, zatim Christy Turlington, dok bi Linda Evangelista tek trebala.
Povezuje ih puno više od povremenih druženja – zajedno rade kao producentkinje na budućoj dokumentarnoj seriji ''The Supermodels'' za Apple TV+ koju će režirati Oskarovka Barbara Kopple. ''Biće o našim životima i vremenu provedenom zajedno: prijateljstvu, karijerama, majčinstvu. Kao modeli nemamo nikakva prava na vlastiti imidž, tako da je dobar osećaj da budemo partnerke u stvaranju našeg nasleđa, našim rečima''.
U nastavku pogledajte naslovnicu koja je obišla svet u samo jednom danu.