Malo proizvoda uspe da dostigne status nečega što je perfektno i što svi žele, a jedan od tih proizvoda jeste CHANEL N°5. Ovaj miris koje su nosile ikone svog vremena, od Merilyn Monroe preko Gisele, pa do Catherine Deneuve, sada slavi 100 godina postojanja. U to ime, pariska modna kuća napravila je nešto novo, za sve nas koji uživamo u njemu - Chanel Factory 5 limitiranu kolekciju od čak 17 beauty proizvoda sa mirisom N°5.

Od gela za tuširanje do losiona za telo, svi su spakovani u jednostavna, praktična, ali neobična pakovanja za kućnu upotrebu.

Chanel Nova kolekcija beauty proizvoda.

Mnogo toga se promenilo od nastanka famoznog parfema davne 1921. godine, ali jedna stvar koja ostaje jeste njegov luksuzni miris i osećaj – onaj koji ne zavisi od bočice u kojoj je tradicionalno spakovan. Promišljeno pakovanje ove vanvremenske formule u svakodnevne predmete (limenke za boju, pakovanja za mleko, tempere, i sl) odražava činjenicu da je neuporedivo iskustvo mirisa omogućilo da kultni miris izdrži test vremena, tako da uvek bude na korak ispred njega.

 ''Vrednost proizvoda koje redovno koristimo može biti jednaka vrednosti proizvoda koje koristimo u vrlo posebnim prilikama'', kaže Thomas du Pre de Saint Maur, Chanelov šef globalnih kreativnih resursa, mirisa i lepote. ''Izvlačenjem nekih bazičnih proizvoda iz njihovog postojećeg konteksta i stavljanje u estetiku N°5, vraćamo se prvom Chanelovom kreativnom gestu: transformacija funkcionalnog predmeta u poželjan luksuzni predmet. To je ono što Chanel Factory 5 predstavlja, nudeći iskustvo luksuza u svakodnevnom životu.''

Inspirisani, jednim delom, pop artom i ozloglašenom fabrikom Andy Warhola, gde je svakodnevne kućne predmete pretvarao u umetnička delom, kolekciju će verovatno rasprodati online i pre nego što se nađe u radnjama.

A da li biste vi posedovali ovu specijalnu kolekciju?

Tekst: Ivana Matijević