Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Vežbanje u kancelariji

Stres koji donosi posao i celodnevni boravak u kancelariji može se ublažiti vežbama koje ne zahtevaju prostranstvo parka ili teretanu. Potrebni su vam samo radni sto i kancelarijska stolica...

  Izvor: Foto: Shutterstock

Svakodnevni rad u kancelariji sa sobom nosi napetost, sres i nervozu. Vremena za vežbanje u prirodi ili na nekom drugom mestu je malo ili ga nema uopšte, pa je pitanje kako aktivirati svoje telo i kako se lakše suočiti sa svakodnevnim pritiscima. Ako ste spremni da podnesete čudne poglede svojih kolega, možete od svoje kancelarije napraviti teretanu i svaki dan odraditi osnovne vežbe kako bi opustili svoje telo.

Evo saveta osnivača Freedom2Traina, Stevea Mellora, kako možete da vežbate i tokom radnog dana:

Okretanje kancelarijske stolice

Dobar način da ojačate svoje trbušnjake jesu vežbe u kojima vam rekvizit može biti kancelarijska stolica. Vežbu radite tako što se spustite na kolena i stavite ruke na stolicu. Uvucite stomak i lagano pomerajte stolicu levo i desno od vas, ali tako da ni jednog trenutka ne pomerite kolena. Kada osetite da više ne možete, povucite stolicu ka sebi. Ovu vežbu možete raditi u tri serije po deset puta. Ne zaboravite da stavite sve telefone na silent da biste izbegli uznemiravanje. I još jedna bitna napomena, ova vežba se može raditi jedino uz pomoć stolica sa točkićima.

Čučnjevi

Najbolja vežba za noge i za podizanje zadnjice jesu čučnjevi. U kancelariji ih možete raditi tako što ćete stati ispred stolice i čučnuti toliko dok zadnjicom ne dodirnete stolicu. Držite ispravljena leđa i grudi podignute na gore i gurajući se petama o pod polako ustanite. Uradite po deset čučnjeva u tri serije. Ruke možete držati na kukovima, a možete ih i ispružiti ispred sebe.

Iskorak sa spuštenim kolenom

Evo još jedne dobre vežbe za zategnute noge i zadnjicu. Stavite ruke na kukove i napravite veliki korak ispred sebe. Koleno noge koja vam je nazad spustite toliko da dodirne pod ali da se ne oslonite skroz na njega. Petom noge koja vam je napred odupirite se od pod i ispravite se toliko da vam se noga koja je nazad ispravi i podigne tako da je možete spustiti na stolicu. Vežbu uradite 10 puta na jednoj, pa na drugoj nozi. 

Vežbe za tricepse

Tricepsi čine dve trećine vaše ruke. Da vam tricepsi ne bi bili opušteni i mlitavi morate biti sigurni da radite dobre vežbe. Evo jedne takve. Okrenite se leđima ka stolu i dlanove položite na ivicu stola. Savijte lakatove do 90 stepeni pa ih ispravljajte. Ovu vežbu ponovite u tri serije po 15 puta. Ukoliko želite da sebi ovu vežbu još otežate, podignite stopala na stolicu.

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Najpopularnije

Moda

Celebrity