Francuska nedelja vezuje se za treći četvrtak u novembru, dan kada se širom Francuske u restoranima i kafićima dočekuje Novi Božole, mlado francusko vino koje se pušta u prodaju odmah nakon fermentisanja. Nakon žurke otvaranja, svi ljubitelji francuske kulture će kroz različite aktivnosti imati prilike da se uz vrhunska francuska vina i kulinarske specijalitete upoznaju sa francuskim brendovima, kompanijama, ali i digitalnim trendovima.   

Kako se ovogodišnja manifestacija održava pod sloganom „Živeti u digitalnom”, prvi u nizu edukativnih događaja je studentska debata  „Digitalizuj svoju budućnost”. Na ovoj tribini, kroz simulaciju razgovora za posao sa HR predstavnicima francuskih kompanija, studenti će moći da čuju šta korporacije očekuju od budućih zaposlenih u digitalnoj eri, iskustva startup kompanija i transformacije koje IT donosi. 

Za one koji traže posao, na adresi www.francuskanedelja.rs tokom cele manifestacije će trajati Onlajn sajam zapošljavanja na kom će svi zainteresovani moći da konkurišu za posao u više od deset francuskih i srpskih kompanija, uz mogućnost da uživo četuju sa HR-ovima kompanija učesnica. 

Pored Onlajn sajma zapošljavanja, Francusko-srpska privredna komora je, u saradnji sa kompanijama koje imaju francuske brendove, obezbedila popuste na brojne proizvode. Mapa popusta, dostupna na istoj veb platformi, biće aktuelna tokom celog perioda trajanja manifestacije.

Bilo da želite da se edukujete, unapredite svoje poslovanje ili jednostavno uživate u ukusima Francuske, celokupan program i sve dodatne informacije možete pronaći na web sajtu francuskanedelja.rs.

Manifestaciju „Francuska nedelja“ podržale su kompanije Schneider Electric, Sanofi, Atos, Credit Agricole, Renault, kao i medijski partneri Adria Media Group i Havas Adriatic.