Devetu godinu zaredom, Triple Jump Group sa brendom Lindex, predstavlja svoju Pink kampanju pod nazivom "Snažne zajedno" u borbi protiv raka dojke. Ova kampanja ističe značaj podrške, podizanja svesti o redovnim pregledima, samopregledima i zajedničkoj borbi protiv raka dojke.

Rak dojke je jedna od najčešćih bolesti koja pogađa žene širom sveta. Institut za onkologiju i radiologiju Srbije predstavlja ključnu tačku u dijagnostikovanju i lečenju ove bolesti. Lindex je ponosan što već godinama podržava Institut u njihovoj naporima da pruže najbolju moguću brigu pacijentima.

Značaj redovnih pregleda i samopregleda

Kroz Pink kampanju, Lindex želi da skrene pažnju na neophodnost redovnih mamografskih pregleda i samopregleda dojki. Rano otkrivanje raka dojke znatno povećava šanse za uspešno lečenje. Ujedinjeni u ovom cilju, možemo zajedno spasiti mnoge živote.

imam nadu.jpg
Lindex 

 Podrška ženama u borbi

Borba protiv raka dojke nije samo fizička, već i emocionalna. Lindex se zalaže za pružanje podrške ženama koje se suočavaju sa ovim izazovom. Pink kampanja nas podseća da nismo sami u ovoj borbi. Svi zajedno možemo pružiti podršku i osnažiti žene da se uspešno izbore.

dobila sam drugu sansu.jpg
Lindex 

Donacija Institutu za onkologiju i radiologiju Srbije

I ove godine, 10% ukupnog prihoda od prodaje Lindex asortimana za žene, u periodu od 2. do 15. oktobra, biće donirano Institutu za onkologiju i radiologiju Srbije. Ova donacija ima direktnu svrhu, a to je poboljšanje uslova lečenja na Institutu.

lindex info 210x297mm.jpg
Lindex 

Do sad je kompanije Triple Jump, kroz Lindex Pink kampanje, prikupila više od 100.000 evra, što je omogućilo brojna poboljšanja na Institutu, uključujući adaptaciju prostorija na Klinici onkološke hirurgije, nabavku elektrohirurških generatora i druge medicinske opreme.

Nastavljamo da se borimo zajedno i nadamo se da će ova kampanja podići svest i inspirisati ljude širom Srbije da se pridruže u borbi protiv raka dojke.

Više o brendu Lindex

Lindex je jedna od vodećih evropskih modnih kompanija, sa oko 440 prodavnica na 18 tržišta i online prodajom širom sveta kroz partnerstva i franšizne saradnje. Lindex nudi inspirativne i kvalitetne modne komade, a asortiman uključuje nekoliko različitih koncepata u okviru garderobe za žene, decu, veša i kozmetike. Viša svrha Lindex-a je da inspiriše i osnaži žene, a njihovo obećanje o održivosti podrazumeva da naprave razliku za buduće generacije osnaživanjem žena, poštovanjem planete i obezbeđivanjem ljudskih prava.