Devetu godinu zaredom, Triple Jump Group sa brendom Lindex, predstavlja svoju Pink kampanju pod nazivom "Snažne zajedno" u borbi protiv raka dojke. Ova kampanja ističe značaj podrške, podizanja svesti o redovnim pregledima, samopregledima i zajedničkoj borbi protiv raka dojke.
Rak dojke je jedna od najčešćih bolesti koja pogađa žene širom sveta. Institut za onkologiju i radiologiju Srbije predstavlja ključnu tačku u dijagnostikovanju i lečenju ove bolesti. Lindex je ponosan što već godinama podržava Institut u njihovoj naporima da pruže najbolju moguću brigu pacijentima.
Značaj redovnih pregleda i samopregleda
Kroz Pink kampanju, Lindex želi da skrene pažnju na neophodnost redovnih mamografskih pregleda i samopregleda dojki. Rano otkrivanje raka dojke znatno povećava šanse za uspešno lečenje. Ujedinjeni u ovom cilju, možemo zajedno spasiti mnoge živote.
Podrška ženama u borbi
Borba protiv raka dojke nije samo fizička, već i emocionalna. Lindex se zalaže za pružanje podrške ženama koje se suočavaju sa ovim izazovom. Pink kampanja nas podseća da nismo sami u ovoj borbi. Svi zajedno možemo pružiti podršku i osnažiti žene da se uspešno izbore.
Donacija Institutu za onkologiju i radiologiju Srbije
I ove godine, 10% ukupnog prihoda od prodaje Lindex asortimana za žene, u periodu od 2. do 15. oktobra, biće donirano Institutu za onkologiju i radiologiju Srbije. Ova donacija ima direktnu svrhu, a to je poboljšanje uslova lečenja na Institutu.
Do sad je kompanije Triple Jump, kroz Lindex Pink kampanje, prikupila više od 100.000 evra, što je omogućilo brojna poboljšanja na Institutu, uključujući adaptaciju prostorija na Klinici onkološke hirurgije, nabavku elektrohirurških generatora i druge medicinske opreme.
Nastavljamo da se borimo zajedno i nadamo se da će ova kampanja podići svest i inspirisati ljude širom Srbije da se pridruže u borbi protiv raka dojke.
Više o brendu Lindex
Lindex je jedna od vodećih evropskih modnih kompanija, sa oko 440 prodavnica na 18 tržišta i online prodajom širom sveta kroz partnerstva i franšizne saradnje. Lindex nudi inspirativne i kvalitetne modne komade, a asortiman uključuje nekoliko različitih koncepata u okviru garderobe za žene, decu, veša i kozmetike. Viša svrha Lindex-a je da inspiriše i osnaži žene, a njihovo obećanje o održivosti podrazumeva da naprave razliku za buduće generacije osnaživanjem žena, poštovanjem planete i obezbeđivanjem ljudskih prava.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti