OSNA(ŽENE) - bio je slogan ovogodišnje osmomartovske kampanje Rajićeva shopping centra, uz podršku magazina ELLE i brenda LINDEX. Biti snažna znači glasno se boriti za sve ono što nam je važno, pružiti podršku svim ženama oko sebe i odvažiti se na ostvarenje svega što zamislimo - bez osvrta na nametnute društvene i patrijarhalne norme.
U panelu su učestvovale:
- Teodora Bogdanović, glavna urednica magazina ELLE;
- Jelena Riznić, doktorantkinja Filozofskog fakulteta i aktivistkinja neformalnog kolektiva ŽENSKA SOLIDARNOST;
- Olivera Stojanović, osnivačica i direktorka brenda ABSOLUT TIME;
- Ines Janković, modna dizajnerka i osnivačica brenda INES ATELIER;
- Sanja Ćirković, marketing menadžerka TRIPLE JUMP GRUP
Glavna i odgovorna urednica ELLE magazina Teodora Bogdanović izjavila je da smo tek ''zakoračili u ono što se zove solidarnost, sloboda i ženska snaga'', dok je Jelena Riznić ispred Ženske solidarnosti podsetila da feminizam znači ''prelazak granica svakog dana''.
U domenu biznisa, posebno su nas inspirisale Olivera Stojanović, osnivačica i direktorka firme Absolut Time, Ines Janković, osnivačica i direktorka modnog brenda Ines Atelier, ali i Sanja Ćirković ispred kompanije Triple Jump Group.
Sjajna Aida Jokanović, novinarka i uspešna preduzetnica, bila je moderatorka panela.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti