Bilo je reči o karijernim počecima, načinu na koji Dunja Jovanić dobija poverenje svojih pratilaca, o razvoju brenda, poslovanju i kako je tehnologija menjala njen posao kroz vreme.
Vreme pandemije ohrabrilo je ljude da kupuju onlajn, što je bio znak za Dunju da započne svoj onlajn biznis. Prvu ponudu činile su pidžame, spavaćice i ogrtači, koje je sve prodala u prvih 6 sati.
„Da li bismo mogli da prodamo za 2 minuta 2.000 košulja oflajn? Ne. Da li bismo mogli da prodamo nekome iz Hrvatske, Danske? Ne, tako da je za mene ključ uspeha da budemo onlajn“, rekla je Jovanić i dodala da se vidi razlika između proizvoda iz prve godine i sada, tj. da je dosta rada i truda uloženo u međuvremenu.
Dunja je istakla da se njena ciljna grupa nalazi na Instagramu, koja joj je lično omiljena društvena mreža, iako TikTok preuzima primat. Najavila je da će se ove godine aktivirati i na toj društvenoj mreži. Emisiju možete pogledati i poslušati na Youtube kanalu Telekoma Srbija, kao i na platformama Spotify, Deezer, podcast.rs, Apple podcast i Google Podcast-u.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti