Tokom vikenda vojvotkinja od Saseksa i princ Harry posetili su Bristol Old Vic, jedno od najstarijih britanskih pozorišnih udruženja.

(Verenička haljina za čiju izradu je trebalo 3 hiljade sati: Meghan Markle u velinčanstvenoj Ralph & Russo kreaciji od 56.000 funti!)

Meghan je stigla u dugom crnom maksi kaputu, ispod koga su provirivale predivne čizme od brušene kože u boji masline, koje je uparila sa torbicom iz iste kolekcije.

Međutim, potpuni efekat stajlinga istakao se u trenutku kada je lepa vojvotkinja kročila u ustanovu i skinula kaput.

Duga haljina od crnog šifona isticala se upečatljivim printom u vidu raznolikih ilustracija životinja i biljaka, a poseban efekat ostavile su jarke boje samog dezena.

(Potpuno neočekivan spoj boja u režiji vojvotkinje: Meghan Markle ponela haljinu koja je rasprodata za manje od 24h!)

S obzirom da se ova haljina rasprodala u rekordnom roku, a nije nikako prvi model koji je doživeo instant popularnost, nakon pojavljiavanja Meghan u njemu, Britanci su ovom modnom fenomenu dali naziv "Efekat Vojvotkinje".

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/