Modni brendovi sve više počinju da pokazuju digitalnu osvešćenost, kao i da nas iznenađuju novim kreativnim formama poput virtuelnih modnih revija, ali i edukativnih emisija. Tako je nastao i novi podcast italijanske modne kuće sa željom da inspiriše.
''Arhetip moćne osobe zauvek se promenio. Za mene je biti moćan pre svega sloboda da izraziš sebe onakvog kakav zaista jesi, bez ikakvog straha. Moć igra mnoge uloge u našem svakodnevnom životu. Ovaj podcast komuniciraće sa mojim neverovatnim prijateljima, ispitujući i raspravljajući šta znači biti moćan u 2021. godini. Uzbuđena sam što dajemo glas onima koji predstavljaju budućnost i jedva čekam da čujem njihove priče'', rekla je Donatella Versace.
Projekat započinje serijom intervjua sa ličnostima poput Irine Shayk, Precious Lee, Chelsea Miller, a emisije će biti prikazane na Clubhouse platformi. Cilj podcasta je da podupredi progresivne korake ka rodnoj ravnopravnosti, zagovarajući žensku moć, autoritet i snagu, čiji je simbol upravo zaštitnik znak brenda Versace - Meduza.
Donatella je oduvek bila poznata po humanitarnom radu u čijem su fokusu ugrožena rasna, seksualna ili materijalna prava žena, te ne čudi što će i ona sama biti gost ''Meduzinih moćnih razgovora.''
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti