Balenciaga je spremna da vas zaljubi u svoje najnovije čudo. Kreacija od prošivene kože prvi put je predstavljena tokom Balenciagine revije za kolekciju jesen/zima 2022./23. Torba koja je postala predmet žudnje sada je deo Balenciagine nedavno pokrenute nove kampanje. Kreativni direktor Balenciage, Demna Gvasilia to naziva Crush bag, a već na prvi pogled jasno je i zbog čega.
Supermodeli Bella Hadid i Zhang Lina pozirale su na običnoj sivoj pozadini u pozama koje podsećaju na klasične reklame iz 90-ih, a u fokusu je upravo "Balenciaga Crush".
Ova torba je reinterpretacija klasika francuske modne kuće, koja dolazi u novom suvremenom obliku. Zaobljen i nabran model sa šiljastim rubovima i zaobljenim dnom ukrašena je jednostavnom kopčom s otiskom loga.
Brojne varijante čine "Balenciaga Crush" idealnim svestranim modelom i novim predmetom žudnje za ljubitelje mode širom sveta.
Nova it torba dostupna je u maloj, srednjoj i velikoj veličinama u crnoj, beloj i metalik srebrnoj boji s ručkama od lanca i uskoro bi mogla zameniti željene modele torbi "Balenciaga City" i "Balenciaga Le Cagole".
Popularnost torbe raste ne samo zahvaljujući novoj kampanji, već i nizu zvezda i influenserki koje je već ponosno nose. Pre svega, naravno, Bella Hadid koja jednako nosi torbicu na crvenom tepih, ali i u ležernim izdanjima i time posebno naglašava jednostavan look.
Nova muza kreativnog direktora Demne Gvasalia, glumica Nicole Kidman odlučila se za jednostavan crni model s dijagonalnim prošivanjem. Alexa Demie, koju poznajemo iz kultne serije "Euphoria", nosi potpuno isti model. Dizajnerska torba postala je naročito popularna među poznatima, što je dodatno učinilo da je već želimo za naredni trendy look.