Kada vodite brend pod imenom BRO3, jasno je zbog čega je od presudne važnosti da sačuvate ideju o nasleđu, bratstvu i jedinstvu, ljubavi. Ljubomir Dorontić jedan je od retkih koji je umeo da doraste ovom zadatku, osmisli jedinstvene street wear komade i servira nam ih sa dozom topline, nostalgije i... pobede. Jer kako drugačije kada su glavna lica ove modne kampanje Milica Mandić i Dejan Stanković.

Zašto je baš “žena od zlata” tvoj izbor za ovosezonsku kampanju brenda Broz?

Kad god bih krenuo da razmišaljam o pripremi nove kampanje, uvek bi mi se u glavi stvorila lica koja bih stavio u različite situcije (video-kampanje) i jasno definisao smer iste, što je sad bilo više nego očigledno. Pripremajući kampanju YGSL, koja je bila inspirisana Olimpijadom ’84, Milica Mandić je bila izbor jedan kroz jedan. Kao što ste i sami rekli “žena od zlata” čijim sam se uspesima letos radovao kao svojim. Žena koja vraća veru mladima da se bave sportovima koji “nisu tradicionalni”, žena čiji osmeh na licu nikoga ne ostavlja ravnodušnim. Upravo ta “žena od zlata” je neko zbog koga sam dodatno ponosan, naravno pored mog omiljenog Dejana Stankovića, što sam uspeo da kampanju YUGOSLAVIA2122 napravim jedinstvenu.

Milica Mandić je zaštitno lice brenda BROZ.
BROZ 

I u tvojim prethodnim kampanjama učestvovali su sportisti - od Duška Tošića do Dejana Stankovića. Da li su pobednici glavna inspiracija i koju poruku šalje Bro3 brend?

Definitivno, da. Nekako kad god bih birao lica za novu kampanju, gledao sam da to budu ljudi koji su pre svega vrlo ostvareni u svojim profesijama. Ljudi koji imaju da prenesu neku jasnu poruku, čija reč ima težinu. Što smo najbolje mogli da vidimo u poslednjoj kampanji YGSL gde Dejan Stanković kaže: ''Za svaku pobedu potreban je tim''. Ta pobeda se posle odražava na naš život, porodicu i karijeru, i to je na kraju valjda ključ uspeha ka tome svi težimo, kao i ja kroz svoj brend.

Dejan Stanković je zaštitno lice brenda BROZ.
BROZ 

Šta sve u sebi nosi slogan ''Ljubi te brat''?

Bliskost. Na našim prostorima je teško definisati slogan ''Ljubi te brat'', ali ja sam u svom slučaju to objasnio kao neku vrstu povezanosti ne samo kroz krvno srodstvo porodice, već kroz povezanost prijatelja, partnera, poznanika, ljubavnika… mogao bih ovako još dugo da širim, ali definitivno u svakoj od ovih grupacija su se ljudi pronašli i pozitivno reagovali na isti, a to mi i jeste bio cilj. 

Milica Mandić je zaštitno lice brenda BROZ.
BROZ 

Tu su i simbolične boje - crvena, plava i bela. Otkrij nam još neke posebnosti nove linije dukseva.

Za mene je to simbol mira, jedinstva i sigurnosti. Simbol jednog lepog vremena, vreme koje treba da gajimo i prenosimo na buduće generacije, sa jasnim motivom, a to je - širenje mira među ljudima na ovim našim EX-YU prostorima. Dosta je bilo patnje i zato sam želeo na simboličan način, pre svega kroz letnju pa sada i zimsku kampanju da provučem notu zajedništva. Takođe, trenerke koje simbolizuju trobojku inspirisane su Olimpijadom u Sarajevu ’84, gde je sam donji deo retro i pri dnu se širi, a takodje boje dukseva iz LjubiTeBrat linije su inspirisane bojama zastava plesača u koreografiji otvaranja zimske Olimpijade u Sarajevu. Mislim da je taj događaj bio jedan od ključnih u Jugoslaviji, i samim tim mi je inspiracija za zimu bila više nego izazovnija.

Dejan Stanković je zaštitno lice brenda BROZ.
BROZ 

Šta tebe održava da nikad ne odustaneš?

Zdrava borba ka ciljevima za bolje sutra. Ona borba u kojoj nakon pobede kada se okrenete iza sebe možete ponosno da stanete i čestitate samom sebi, jer ta zahvalnost se onda pozitivno odražava i na vašu okolinu.

Ali pre svega, dužnost prema svojoj majci, kao i bliskim ljudima, koji su mi oslonac i glavna podrška u životu što sam danas tu gde jesam.

Intervju: Tara Đukić