U moru Instagram brendova koji niču svaki dan, retki su oni koji se zaista izdvoje. Estetikom, pričom, kvalitetom. Jedan od onih koji je to sigurno uspeo jeste brend Studio Pliš, koji od 2020. godine kreira plišane clutch tašne za žene od stila. Paleta boja, pažljivo osmišljeni detalji, te kreativne kampanje koje izlaze iz okvira već viđenog, razlozi su zbog kojih su ove tašne prve na našoj wishlisti za proleće 2023. A ima tu i duha nekog starog vremena, glamura koji su negovale naše bake, uspomena koje su poput ovih komada - večne...

Ove sezone Studio Pliš predstavlja specijalnu kolaboraciju sa našom omiljenom ilustratorkom Vesnom Katanić Bechom, koja je kreirala virtuozne animacije od kolaža, čiji su glavni akteri upravo ove mekane torbe. Samo za Elle otkrivaju čitavu priču!

ezgif.com-video-to-gif (1).gif
Foto: Vesna Katanić Becha 

U kom kutku i trenutku je nastala ideja za Pliš?

Prva verzija plišane torbice nastala je kao aksesoar za pozorišni komad, pa je tako u jednom od povrataka iz Ljubljane gde smo zajedno studirale modni dizajn, spontano nastala ideja o brendu Pliš. Kasnije smo modifikovali primarni dizajn i klasičnom kroju dodali momenat savremenog ubacivši nabranu skranči ručku.

Šta vama simboliše ova reč?

Pliš simboliše boju, autentičnost i igru pre svega! Kombinovanjem torbe i ručkice iz dva različita aspekta - dizajna i boje, svako može kreirati svoju autentičnu Pliš kombinaciju.

Kako je došlo do kolaboracije sa umetnicom Bechom?

Divimo se svemu što Becha kreira i ispostavilo se da se međsobno pratimo i podržavamo na mrežama. Na Bechinu inicijativu smo ostvarili kolaboraciju, uz predlog da Pliš torbice budu njeni glavni akteri kolaža. Ono što je krajnji ishod su predivni kolaži i animacije, koji su nas potpuno očarali!

U kojim sve prilikama mogu da se nose Pliš tašne?

U svim prilikama! Pliš torbe su tu da svaki look učine zabavnim, bez obzira na to da li ste pošli na kafu sa drugaricama ili ste torbicu odabrali za neku svečanu priliku. Možemo slobodno reći da neće proći nezapaženo i pravi je conversation starter.

ezgif.com-video-to-gif.gif
Foto: Vesna Katanić Becha 

Glavna poruka kojom se vodite kao brend?

Kako je nastao iz lične borbe protiv kreativne stagnacije i željom da stvorimo nešto što pripada nama, glavna misija Pliša je da podstiče razigranost i kreativnost ličnog izražaja.

Planovi za narednu sezonu?

U planu za narednu sezonu su Mini Pliš torbice i nove boje koje stižu na proleće kao i nove kolaboracije.

ezgif.com-video-to-gif (2).gif
Foto: Vesna Katanić Becha