Prošlog meseca na pariskoj reviji Louisa Vuittona jedna od gošći u prvom redu bila je Zendaya. I kako se sada može zaključiti nije to bilo klasično celebrity gostovanje već tiha najava važne saradnje jer je Louis Vuitton upravo predstavio Zendayu kao zaštitno lice kuće.
Sa Zendayom u glavnoj ulozi predstavljena je Louis Vuitton kampanja za torbice linije Capucines, lansirana 2013. godine. Linija je dobila ime po Rue Neuve-des-Capucines, ulici u kojoj je Louis Vuitton prerezao vrpcu svog prvog prostora 1854. godine, a ove torbice odlikuje što su izrađene od taurillon kože i nude nenametljivu eleganciju i svestranost u stilu nošenja.
Zendaya se u videu kampanje, snimljene na jugu Francuske, a koju potpisuju Mert i Marcus, pojavljuje u prvom planu ispred modernističke vile E-1027 u Roquebrune-Cap-Martinu, kuće koju je dizajnirala modernistička arhitektica i industrijska dizajnerka, slavna Eileen Gray.
"Određena sanjivim izgledom Azurne obale, Zendaya pozira u idiličnom nizu snažnih, definisanih slika, s nizom Capucines modela, uključujući minijaturni Capucines BB. Od terase do balkona i krova, nagrađivana glumica prožima kampanju i Capucines svežom, ali senzualnom gracioznošću."istaknuto je u zvaničnom saopštenju.
Torbice Capucines, koje brend opisuje kao onu koja simbolizuje suštinu Louisa Vuittona, njegovu potragu za izvrsnošću, kreativnošću i umećem, dostupne su od 20. aprila.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti