Za sve obožavatelje slavnih dana brenda Victoria’s Secret stiže odlična vest – brend je izašao na tržište s novom kampanjom za The Icons kolekciju koja je okupila čuvena imena bivših "anđela" kao što su Gisele Bündchen, Naomi Campbell, Adriana Lima i Candice Swanepoel i zvezde nove generacije Adut Akech, Hailey Bieber, Palomu Elsesser, Sui He i Emily Ratajkowski.
Kampanju potpisuju priznati fotograf Mikael Jansson te jedna od najuspešnijih stilistkinja današnjice, Camille Nickerson.
Fotografije privlače odličnim portretima odabranih modela.
Kolekcija Icons uključuje i revolucionarni Icon demi push-up grudnjak, koji svojom formom naglašava prirodni oblik tela žene koja ga nosi. Liniju čine i gaćice, bodiji, topovi i ogrtači, a svi proizvodi (inače već dostupni na web stranici brenda) dolaze u velikom rasponu veličina.
Janie Schaffer, direktorka dizajna u Victoria’s Secretu, izrazila je oduševljenje kolekcijom, naglasivši da je osmišljena kako bi osnažila činjenicu da smo “svi mi ikone”, a saradnja s odabranim imenima uvod je u reviju planiranu za jesen ove godine.
Izvor: https://luxurysociety.hr/
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti