''Verujemo da su lepota i integritet jedno te isto. Baragoni je brend s novom vizijom odgovornog luksuza. Za svaki komad se trudimo da zadovoljimo praktičnost, ali i da napravimo malu umetnost koja pokreće nešto u vama. Zbog toga smo posvećeni starom načinu ručne izrade i proizvodnji u ograničenim serijama. Tragamo za savršenom harmonijom forme, funkcije i estetike'' započinje za ELLE Jelena Andrejević, osnivačica brenda Baragoni.

_U5A1498 copy.jpg
Luka Bošković i Stefan Stojanov 

Ideja da kreira unikatne komade koji odolevaju vremenu prožima i novu kolekciju, inspirisanu ambicioznim ženama sa sofisticiranim pogledom na svet. Upečatljiva Croco Brigitte bag otelotvoruje integritet, stav, odgovornost business žene, i dolazi u tri boje: crnoj, braon i burgundi. Tu je i trendi bucket torba od lana i kože, must-have leta, a koja dolazi u okviru najprodavanije Capri linije - savršene za dnevne i večernje šetnje obalom. 

ELLE apsolutni favorit? Klasičan Capri tote bag u beloj boji, a u koji stane sve što nam je potrebno za 24/7 dane u kancelariji. 

_U5A0321 copy.jpg
Luka Bošković i Stefan Stojanov 

_U5A0186 copy.jpg
Luka Bošković i Stefan Stojanov 

A koji su noviteti sezone?

''Po prvi put smo radili i kaiševe u istim bojama kao torbe, tako da naše klijentkinje mogu da se igraju sa svojim outfitima i sa lakoćom uparuju svoje omiljene aksesoare'' otkriva nam Jelena.

_U5A0776 copy.jpg
Luka Bošković i Stefan Stojanov 

_U5A0721 copy (1).jpg
Luka Bošković i Stefan Stojanov 

 Mi spremni za letnje avanture, a vi?