Modna kuća Louis Vuitton zvanično je predstavila novu Core Values kampanju u kojoj glavne uloge imaju teniske ikone Roger Federer i Rafael Nadal, a koju je snimila legendarna fotografkinja Annie Leibovitz.
Kapitalizirajući legendarne karijere oba igrača, inspirativna kampanja prikazuje sportiste na putu ambicije, odlučnosti i samootkrivanja. U skladu sa sloganom 'Postoje putovanja koja se pretvaraju u legende', dvojac se penje na vrh italijanskog planinskog lanca Dolomita, na 3 hiljade metara visine.
Federer nosi klasični Monogram Christopher ruksak, simbol Louis Vuittonovog bezvremenskog stila. S druge strane, Nadal drži verziju Monogram Eclipse, što je znak njegove dinamične snage i upornosti.
Iako se obojica često doživljavaju kao rivali, oni dele sličan uspon kao saputnici u profesionalnom teniskom svetu. Obojica iza sebe imaju zavidne karijere - Federerom s 20 Grand Slam naslova i Nadal s 22 Grand Slam turnira i 14 pobeda na French Openu.
Ovo nije prvi put da je Louis Vuitton uključio sportiste u svoje kampanje. Cristiano Ronaldo i Lionel Messi također su bili u kampanji Annie Leibovitz 2022. koja je slomila internet. Najnovija kampanja deli sličnu temu prikazivanja velikih sportskih suparnika i njihovog sportskog ponašanja izvan terena.
A saradnja koju zapravo priželjkujemo? Najbolji od najboljih - Novak Đoković za neki od luksuznih svetskih brendova.
Izvor: https://storybook.hr/
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti