Na Sarajevo Film Festivalu predstavljena je zajednička saradnja brenda L’Oréal Paris X Marko Feher inspirisana slobodnom, jakom, samostalnom i samosvesnom ženom koju je bh javnosti predstavila Olja Lević, regionalna ambasadorka L’Oréal Paris brenda.
Kao višestruko nagrađivan dizajner, Marko je prepoznatljiv po svojoj sposobnosti da modu pretvori u snažno sredstvo komunikacije, prenoseći važne poruke kroz svoje kreacije. Njegov rad nije samo rezultat izuzetnog talenta i veštine, već i izraza njegovih duboko ukorenjenih uverenja i društvene svesti.
Inspiraciju za haljinu koju je kreirao Marko je pronašao u kontrastu između nežne ženstvenosti i snage koja dolazi iznutra. Crvena haljina, koja je postala zaštitni znak ovog događaja, nije samo zaštitna boja L'Oréala, već je svojim dizajnom i pokretom slala poruku o moći i vitalnosti žene.
Marko je crvenu boju izabrao s namerom da istakne hitnost i ozbiljnost pitanja ravnopravnosti i borbe za prava žena: fluidnost haljine simboliše slobodu i kretanje uprkos njenoj „težini“, ali i preprakama, dok nijansa otelotvoruje žensku hrabrost, strast i odlučnost. Ova kreacija je bila više od modnog komada; ona je manifest snage i lepote.
Brend L'Oreal Paris je želio da istakne podršku ženama u našoj regiji kao i da ih inspirišemo, edukujemo i ohrabrimo ih da veruju u sebe.
Već duže od jednog veka osnažuje žene širom sveta, kako uz pomoć najsavremenijih proizvoda iza kojih stoji poslednja naučna izvrsnost i neprestane inovacije, tako i kroz inicijative i partnerstva kroz koje iniciramo i unapređujemo dijaloge na temu jednakih prava i samopouzdanja.
Stoga ovo partnerstvo sa Markom Feherom slavi lepotu i glamur na najvećem filmskom festivalu u regiji doprinoseći jačanju temeljni vrednosti i osnaženju žene na ovim prostorima.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti