Jedan događaj, kultna pesma i zapanjujuća postavaZara započinje proslavu velikog jubileja — 50 godina postojanja — redizajnom svoje prve prodavnice u A Korunji u Španiji, kao i zvezdanom filmskom kampanjom koju je režirao legendarni Steven Meisel. Ispred njegove kamere, pedeset ikoničnih manekenki svih generacija igra, peva i pozira u ritmu elektronskih akorda pesme I Feel Love, remek-dela Donne Summer iz 1977. godine. Od legendarne Twiggy (75) do Amelie Gray (23), preko supermodela iz devedesetih i današnjih muza, Zara slavi različitost, ženstvenost i snagu. U minimalističkom crno-belom ambijentu, Adriana Lima, Doutzen Kroes, Alek Wek, Joan Smalls, Natasha Poly, Liya Kebede, Vittoria Ceretti, Paloma Elsesser, Linda Evangelista... sve su se odazvale pozivu. 

Prva Zara prodavnica otvorena je 1975. godine u Calle Juan Flórez u A Korunji i postavila je temelje današnjoj modnoj imperiji. Ova radnja sada je potpuno preuređena u saradnji sa Zarinim internim arhitektonskim i dizajnerskim timom, i pretvorena je u jedinstven prostor koji kombinuje lokalnu arhitektonsku eleganciju sa modernim detaljima. Enterijer uključuje rustične podove od hrastovine, granit iz Galicije, ali i interaktivne elemente poput digitalnog ekrana sa mapom razvoja brenda kroz poslednjih 50 godina.

U sklopu proslave, otvoren je i Zacaffè, koncept kafe osmišljen od strane Ramdanea Touhamija, koji u svakom gradu ima lokalni karakter. U A Korunji, posetioci mogu popiti kafu, čitati modne knjige, razgledati limitirane komade i uživati u pogledu kroz bele staklene balkone, karakteristične za gradsku arhitekturu iz 19. veka.

Vratimo se na centralni deo projekta. Naime, stilizaciju je radio Karl Templer, a za šminku i frizuru bili su zaduženi dugogodišnji Meiselovi saradnici Pat McGrath i Guido Palau. Kampanja prikazuje duh kreativnosti koji, kako ističe Marta Ortega Pérez (ćerka osnivača Amancia Ortege), predstavlja srce Zare.

Uz film, Zara je lansirala i posebnu kolekciju inspirisanu klasičnim smoking stilom: više od 100 komada u crno-beloj paleti, uključujući haljine, kožne pantalone, sakoe, čipkaste i mrežaste detalje, cipele i aksesoare.

Jubilej je još jedan podsetnik na uspeh španske etikete, koja od male radnje u galicijskom primorskom gradiću, danas predstavlja globalni brend vredan 28 milijardi evra, sa više od 2.000 prodavnica širom sveta.