Nova Dior dama ne peva bluz. Ona izvodi špansku tradicionalnu muziku, operu i barokni pop. Ona je samoproklamovana 'moto mama' s dve Grammy nagrade, dvanaest nominacija za Latin Grammy i neizmernom ljubavi prema modi. Sada, ona je postala i globalna ambasadorka brenda Dior. Jeste li spremni za novu modnu kampanju s Rosaliom?
Iako se mnogima čini kao spoj nespojivog, Maria Grazia Chiuri, kreativna direktorka brenda Dior, svim snagama podstiče priče o jakim, modernim i neustrašivim ženskim figurama. Takođe, naznaka za ovu saradnju bilo je i ranije - Rosalia se na Met Gali pojavila u raskošnoj večernjoj Dior haute couture kreaciji, a prisustvovala je i pariskoj reviji brenda u februaru ove godine.
Nova kampanja odiše minimalizmom, dok Rosalia nosi statement komade - od crnog odela i bele košulje, preko trench mantila, do večernje haljine ukrašene belim perlama.
„Odmah sam se zaljubila u njenu muziku. Zatim sam detaljnije istražila njen rad i zaista me impresionirala posvećenost muzici i produkciji,“ rekla je Maria Grazia Chiuri, a storytelling kampanje dodaje da Rosalia definiše ultramodernost i hrabru samouverenost, te personifikuje slobodu u ritmu njenog umetničkog izražaja.
Izvor: ELLE/T.Đ.