Jacob Elordi je novo lice brenda Bottega Veneta - bila je modna vest broj jedan za četvrtak. Zvezda filma Priscilla i serije Euphoria postao je ambasador slavne modne kuće, koju od 2021. godine vodi kreativni direktor Mathieu Blazy (njegov prethodnik bio je Daniel Lee). Mladi glumac ranije je viđen u seriji street style kreacija sa potpisom italijanskog brenda (poseban je fan njihovih ikoničnih modela torbi u XL veličinama), uključujući Venecijanski filmski festival 2023. godine i GQ nagrade za Muškarca godine.
Dvadesetšestogodišnji glumac će predstavljati brend Bottega Veneta i na narednim crvenim tepisima, u modnim kampanjama i drugim važnim događanjima. Objava ove saradnje stigla je u vidu fotografije na kojoj on nosi džemper boje lososa sa dvostrukom kragnom i V-izrezom.
Kolaboracije i kampanje između glumaca i velikih fashion & beauty brendova u poslednjim mesecima postala je svojevrsno pravilo koje se sa uspehom ponavlja. Setimo se Cilliana Murphya za Versace Icons, Toma Hardyja koji je nedavno postao zaštitno lice parfemske kuće Jo Malone, a na ovu listu nekako bismo prirodno smestili i saradnju Davida Beckhama sa brendom Hugo Boss.
Vratimo se sada na Jacoba, koji iza sebe takođe ima kampanje za Hugo Boss i Calvin Klein. Prošle godine, Elordi je postao globalni ambasador švajcarske kompanije za satove Tag Heuer. “Oduvek su me privlačile stvari koje su klasične i bezvremenske, tako da je partnerstvo sa Tag Heuerom bilo savršeno za mene,” izjavio je tada.
Kakve su vaše impresije povodom nove kampanje popularne Bottega Venete i australijskog IT glumca?
Izvor: ELLE/N.K.