Devojka rođena u Porto Alegru, na samom jugu Brazila, danas živi negde na destinaciji između Njujorka i puta za aerodrom. Tokom njene poslednje poslovne posete Evropi, uspeli smo da je ulovimo na kratko o porazgovaramo o nekim zanimiljivim aktuelnim temama u svetu manekenstva.

Zašto je tako teško naći mesto za sebe na modeling sceni?

Mislim da je danas i teže, no što je to bio slučaj ranije, a za to su zaslužne društvene mreže koje su promenile pravila igre. Modeling više nije zasnovan na tome da budete samo lepi i visoki, tiče se i vašeg životnog stila, broja ljudi na koje imate utcaj (to jest onih koji vas prate na društvenim mrežama), na vašu publiku, plus činjenica da su se beauty obrasci proširili na mnoge nove nivoe. Što je predivna stvar, ali je u isto mnogo teže da se istaknete, jer su u igri sada i neki potpuno novi faktori.

Šta je doprinelo tome da se ti kao model istakneš?

Verujem da je to moja ličnost. Za mene je svako "Ne" koje sam dobila u karijeri, bilo motivacija da se potrudim još više, pokušam na drugačiji način. Uvek sam  bila uporna i uvek sam se trudila da se fokusiram na to šta još moram da naučim i poboljšam ne bi li stigla do tamo gde želim da budem. Nikada ono što želim da dobijem nisam dobijala lako, ali sam se uvek trudila više da prevziđem sve prepreke koje su mi se našle na putu.

Zašto je u karijeri jednog modela toliko važna stavka pod nazivom Victoria's Secret Angels?

Victoria's Secret bila je jedna od prvih kompanija još tokom 90-ih, koja je svoje modele predstavljala kao zvezde i bukvalno hodajuće anđele, za koje se pobrinula da publika tačno zna njihova imena - bila je to odlična marketinška strategija, koja je u isto vreme stvorila celebrity status modela, vezan isključivo za brend.

Kakvo je tvoje mišljenje o vesti koja je nedavno odjeknula svetom "da će čuveni Victoria's Secret show biti otkazan"?

Mislim da je sve to odlična marketinška strategija. Vremena su se promenila. Kupci su sada mnogo više online, no što gledaju tv. Zbog čega su čelnici kompanije odlučili da promene fokus: sa nedodirljivog šetajućeg anđela na nešto što je pristupačnije i inkluzivnije, fokusirajući se više na digitalni marketing.

I na kraju, najteže pitanje: Adriana Lima ili Gisele Bündchen?

Lično se divim obema. Obe su izuzetno posvećene i predane svom poslu, brazilske ikone koje su došle u Ameriku u vreme kada društvene mreže i poznati roditelji nisu mogli da vam budu prečica do slave. One su pokazale svetu istinsku brazilsku lepotu i moć naše ličnosti, otvarajući vrata modelinga brojnim Brazilkama koje su želele da se okušaju u ovom poslu. 

Intervju: Maja Bunčić