Prikupljajući značajnu kolekciju parfema naučila sam da pravi miris prepoznate na prvu kada sa lakoćom možete reći da je u njegovom stvaranju svoje ruke umešao pravi stručnjak.
Za dobar dugotrajan miris na koži koji se oseti od jutra do mraka potrebno je vremena.
Ali kada su u pitanju parfemi slavnih, potpuno sam sumnjičava u pogledu vremena, truda i stručnosti koji su uloženi u njihovo kreiranje — posebno 2021. godine kada vlada izbacivanje kozmetičkih brendova poznatih na veliko.
Međutim, kada su parfemi Britney Spears doživeli ogroman povratak ove godine, malo sam istraživala i bila sam iznenađena koliko se parfema poznatih ličnosti zapravo nalaze na listama najpopularnijih, neki čak i dve decenije nakon što su prvi put lansirani.
1. Jennifer Lopez - Glow
Prvi put lansiran 2002. godine, ovaj parfem je u osnovi promenio pejzaž za mirise slavnih. Bio je to trenutni hit—sveža, voćna, cvetna mešavina cvetova narandže, ružičastog grejpfruta, ruže i mošusa.
2. Britney Spears - Fantasy
Britni je neprikosnovena kraljica slavnih parfema, sa više od 20 mirisa iza sebe, Fantasy iz 2005. godine je jedan od njenih najpoznatijih.
Fantasy je nesumnjivo sladak, voćni miris sa notama crvenog ličija, kivija, bele čokolade i mošusa. Ako volite slatke mirise, onda ćete obožavati ovaj parfem!
3. Sarah Jessica Parker - Lovely
Jasno je da je 2005. bila velika godina za parfeme slavnih ličnosti, pa je tako i Sarah Jessica Parker umešale svoje prste na tržište mirisa sa svojim prvencem "Lovely".
Ovo je klasičan, svetlucavi cvetni parfem koji miriše mnogo skuplje nego što jeste. Ima izražene note lavande, bergamota i sveže mandarine; srčane note pačulija i orhideje; i donje note kedra i belog ambera. Sofisticiran je, ženstven i divan kao i sama glumica.
4. Ariana Grande - Thank U, Next
Dok čitanje liste nota može zvučati kao glavobolja (bela kruška, divlja malina, kokos i šećer od makarona...), ovo je prijatan svež, gazirani parfem sa primesama ruže i baršunastog mošusa koji sprečava da se ne pretvori u šećernu nesreću.
5. Beyoncé - Heat
2010. godine Beyoncé je upravo završila svetsku turneju od 108 dana, a onda je odlučila da uđe na tržište lepote. Njen parfem sadrži cvetne opojne note (orhideja, magnolija i neroli), dok amber, mahune tonke i badem daju ovom parfemu neočekivanu dubinu.
6. Britney Spears - Private Show
Parfemi Britney Spears su oduvek bili popularni, ali kako je ove godine dominirala na naslovnim strana sa svojim kontroverznim ocem, prodaja njenih mirisa je naglo porasla.
Private Show je jedan od najpopularniji. Kremasti gurmanski miris inspirisan kafom i dulce de leche.
7. Rihanna - Nude
Ako mene pitate, ovaj parfem Rijane je ozbiljno potcenjen u svetu parfema slavnih. Prvi put je lansiran 2012. godine i pruža istu poznatu udobnost na koži. Drvena je, kremasta i topla sa notama sandalovine, vanile orhideje i mošusa, i sa zadovoljstvom bih ovo nosila kao parfem za svaki dan.
8. Kim Kardashian West - Nude Lips
KKW mirise možete kupiti preko oficijalnog sajta brenda. Kim KW čini da parfemi slavnih ostanu relevantni u 21. veku, a njeni Nude Lips iz 2019. godine je jedan od najomiljenijih. Glavna nota je vanila, ali miriše tako skupo!
9. Jennifer Aniston - Jennifer Aniston
Ovo je idealan miris za leto spreman za plažu. Ukoliko ga sada naprskate instant ćete priziva sunce, more i pesak koje kalifornijska devojka Jennifer Aniston toliko voli.
Istoimeni miris je prvi put lansiran 2010. godine i bio je njen prvi proizvod u svet lepote, a publika ga je s oduševljenjem prihvatila. Mešavina citrusnih nota, ružine vodice, ljubičice i jasmina čine ga laganim, svežim parfemom koji je zaista dugotrajan.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti