Znamo da su ukusi različiti i o njima ne treba raspravljati, ali sigurni smo da gotovo svaka žena ima svoju omiljenu notu kojoj se redovno vraća bez obzira na trendove, pa tako i slavne trendseterke.
One nas redovno oduševljavaju svojim modnim kombinacijama, a njihov ukus nije ništa manje istančan kad se radi i o mirisu koji ostavljaju za sobom, a to je ponekad i puno moćniji faktor od samog stylinga.
Među raznim brendovima parfema na koje je naišla, Bella Hadid voli miris Versace Dylan Blue. Versace važi za jedan od onih vrhunskih modnih brendova koji donose dah elegancije i moći. Dakle, nije ni čudo zašto ga tako renomirani supermodel poput Belle Hadid preferira kao svoj prepoznatljivi parfem.
Kreatorka Dylan Blue parfema je Calice Becker. Ambalaža i mediteransko plava bočica parfema podsećaju na mistike grčke kulture i mitologije. Sa visokim notama deteline, tamne ribizle, Granny Smith jabuke, miris hipnotiše sve u svom radijusu. Tu je i skrivena drvena bazna nota koja doprinosi njegovoj živosti.
Zanimljivo je i da je Bella Hadid zaštitno lice ovog voćno-cvetnog parfema sa visokim notama deteline, tamne ribizle, Granny Smith jabuke, kojima miris hipnotiše sve u svom radijusu. Tu je i skrivena drvena bazna nota koja doprinosi njegovoj živosti.
Iako je ona veoma cenjena, ova cvetna poslastica nikako nije njen jedini izbor. Mirisi su važan deo imidža i kao modna ikona, Bella Hadid to jako dobro zna. U tom slučaju, voli 3 različita parfema koje je proglasila favoritima svoje svakodnevne rutine.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti