U jeku leta 2024. i dalje svedočimo rađanju beauty trendova za toplu sezonu, a svaki od njih dolazi s TikToka. Novi načini šminkanja, čišćenja kože ili nege lica uopšte, stilizovanja ili pranja kose, kao i sami proizvodi koji postaju voljeni i traženi.
Znamo da je TikTok izuzetno popularizovao Dior ulje za usne, kao i brojne sjajeve, rumenila, kremaste bronzere ili highlightere. Ipak, ovog puta svojih pet minuta dobila je olovka za usne. I to ne bilo koja.
MAC Spice Lip Liner vratio se iz devedesetih i ima svoju legendarnu istoriju kao i brojne obožavatelje, uključujući i Lindu Evangelistu, članicu legendarne petorke supermodela.
Kultni proizvod za usne naziva 'Spice' dostupan je i danas, ali nijansa nije u potpunosti ista kao tada. Sada je više narandžasta nego smeđa, a ako vam sitne promene smetaju, TikTok zna gde pronaći identičnu olovku.
Naime, Victor Casale, osnivač brenda Mob Beauty, bio je glavni hemičar u MAC-u kada je brend osnovan, a takođe je on stvorio i legendarni 'Spice'. Kada je shvatio da se devedesete više nego vraćaju, kao i da je njegova legendarna nijansa ponovo tražena, bacio se na posao.
Rezultat? Vodootporna olovka za usne Mob Beauty M1990 Smooth Precision koja je osvojila TikTok i koja je inspiraciju povukla iz proleća 1990. godine i originalne MAC-ove nijanse. Isprobavate?
Izvor: storybook.hr / ELLE / Tara Đukić
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti