Jedinstvenim događajem na kome se okupilo preko 600 farmaceuta, dermatovenerologa, lekara, poslovnih saradnika, predstavnika medija, influensera i prijatelja, Eucerin Srbija proslavio je sinoć 20 godina prisustva u Srbiji tokom kojih je postao neizostavni deo svakodnevne nege mnogih dama i čitavih porodica u našoj zemlji.
Od prve najave voditelja Ivana Zekića, do poslednjih trenutaka programa po čijoj jedinstvenosti je klub restoranu Lafayette u Beogradu prepoznatljiv, gosti su uživali u opuštenoj atmosferi i prijateljskom druženju.
U delu programa u kome je predstavljena istorija brenda Eucerin® obeležena tradicijom i inovacijama, prisutnima se obratila Dragana Palfi, direktorka Eucerina za Adriatik regiju.
“Stanje kože utiče na to kako se osećamo. Unapređenje njenog zdravlja i lepote na bolje menja ceo život. Zato je tokom 125 godina u svetu i 20 godina u Srbiji, zadatak i cilj našeg brenda suštinski ostao isti - da u bliskoj saradnji sa dermatolozima i apotekarima nađemo rešenje za probleme kože i promenimo na bolje živote naših korisnika i pacijenata. Na tu filozofiju smo veoma ponosni, kao i na činjenicu da smo, naporedo sa velikim inovacijama u nezi, anti-age nezi i zaštiti od sunca, učinili važne pomake u pogledu uticaja na životnu sredinu i traga koji na planeti ostavljamo kao kompanija“ rekla je Palfi i sa prisutnima podelila ekskluzivnu informaciju da je kompanija Beiersdorf među 13 od 15 000 kompanija koje su dobile AAA sertifikat, jedan od najvažnijih evropskih standarda ekonomskog kvaliteta, prosperiteta i odgovornog poslovanja.
Poseban deo Eucerin® programa ove večeri posvećen je projektu Pregled za sve, započetom pre 8 godina u saradnji sa Fondom B92, Ministarstvom zdravlja i Udruženjem dermatovenerologa Srbije. U okviru ovog projekta, čiji je cilj prevencija i rana dijagnostika raka kože, pregledano je preko 4.000 ljudi i donirano više od 170 dermoskopa. To znači da sada svaka državna dermatološka ordinacija u Srbiji ima svoj dermoskop, kao osnovno sredstvo rada. Istovremeno, organizovane su edukacije iz oblasti dermoskopije za sve dermatovenerologe u Srbiji iz državne i privatne prakse.
U svom obraćanju gostima Palfi je ukazala i da su formulacije Eucerin® anti-age linija, koje su danas deo dnevne rutine nege miliona dama u svetu i Srbiji, došle iz Eucerin® laboratorija, kasnije Istraživačkog centra, kao velike inovacije na polju nege kože.
Jedna od najistaknutijih među njima je Eucerin®Hyaluron-Filler linija, koja je 2006.godine napravila veliki korak napred za celu dermokozmetičku industriju. Unapređenjem formulacije ove linije 2020.godine postignuta je trostruka efikasnost ovih preparata i napravljen novi iskorak na polju anti-age nege.
„Inovativnost naših preparata u cilju promene života naših korisnika na bolje, ogleda se i u Eucerin®Anti-Pigment liniji čiji je osnovni sastojak Eucerin® patentirani Thiamidol®, koji deluje u korenu problema pojave hiperpigmentacija, a za kojim je naš naučni tim tragao 10 godina i za to vreme testirao 50 000 supstanci. U tom smislu imam zadovoljstvo da vam najavim da nas još jedna revolucionarna Eucerin® anti-age inovacija očekuje sledeće godine i to nakon 15 godina naučnih i laboratorijskih istraživanja,“ rekla je Palfi.
Vrhunac dela programa posvećenog brendu Eucerin® bio je momenat kada je na scenu izašao ceo Eucerin Srbija tim na čelu sa dugogodišnjom direktorkom Eucerin Srbija, sada direktorkom Eucerina za Istočnu Evropu, Nadom Miletić Nevajda.
Miletić Nevajda najpre je publici sa ponosom predstavila tim koji je od 2004.godine do 2010.godine postavio Eucerin Srbija na prvo mesto dermo-kozmetičkih brendova u Srbiji. Nakon toga, na scenu je pozvala one koji su u kompaniju došli kasnije, da bi sada svi zajedno činili jedinstveni tim. “Ono što je mene zadržalo u ovoj kompaniji 20 godina je iskrenost, jer sve što tvrdimo za naše preparate mi možemo i da dokažemo. Pored toga, zadržala me je strast i posvećenost s kojom smo gradili vaše poverenje, to jest poverenje naših saradnika i korisnika. Nameravamo tako da nastavimo i sledećih 20 godina” rekla je Miletić Nevajda.
Način na koji su elementi standardnog Lafayette programa uklopljeni u filozofiju i prepoznatljiv imidž brenda Eucerin® oduševio je prisutne. Kraj programa obeležen je upečatljivim vijorenjem Eucerin® zastava.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti