Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Nutricionisti savetuju: Ovo je najbolja hrana za gubitak kilograma

Dakle, željni ste gubitka kilograma. Ne osuđujemo vas. Svako ima raličite ciljeve kada je u pitanju izgled. Tako da, ako želite da izgubite koji kilogram ili mnogo više, tu smo da vam pomognemo.

  Izvor: Foto: Profimedia

Kako bi naša pomoć bila što stručnija mi smo se konsultovali sa troje nutricionista, koji su nas uputili u najbolja namirnice koje bismo trebali da konzumiramo kako bi kilogrami sami krenuli da se tope. 

U nastavku možete da pogledate o kojim čudotvornim prozvodima se radi: 

Losos

“Dijete koje sadrže visok nivo masnih dijetalno-masnih kiselina se mogu naći u lasos i mogu postići veće rezultate nego sama dijeta!,” kaže Christy Shatlock, priznati nutricionista u BistroMD, servisu za specijalno dizajnirane dijetalne obroke. Pomenute kiseline mogu da pomohnu u povećanim moždanim funkcijama takođe. Losos je takođe odličan izvor joda, koji je od krucijalne važnosti za dobro funkcionisanje metabolizma.

Avokado

Pun vlakna, zdravih masti, vitamina, minerala, i nutrijenata, avokado je ključ uspeha ka predivnoj koži, kosi i vitkoj figuri. Zdrave masti u avokadu vas čine sitim dugo i manje su kalorični od ekvivalentne količine u puteru i majonezu. Lauren O’Connor dodaje kako avokado sadrži oleinske kiseline koje mogu da suzbiju vašu želju sa hranom i bespotrebnim unošenjem kalorija.

Jaja

“Dnevno jutarnje unošenje jaja u organizam može dovesti do gubitka kilograma,” kaže Shatlock.

Samo budite sigurni da jedete celo jaje, a ne samo belance. Iako je jaje puno holesterola, mnogobrojne studije su dokazale kako jaja snižavaju holesterol i mogućnost dobitka srčanih bolesti.

Braon pirinač

Tačno je da ugljeni hidrati pomažu u snižavanju telesne mase. Integralni pirinač je vrlo uticajan u skidanju kilograma zbog zdravih ugljenih hidrata. Ubrzava metabolizam i sagoreva masti. Takođe je punk vlakana, i na taj način zadovoljava vaš apetit duže nego prazne kalorije u prerađivanom skrobu.

Brokoli

“Jedna porcija brokolija sadrži upotpunjen obrok pun vlakana i trunke kalorija”, kaže Shatlock. U poređenju sa drugim povrćem, brokoli sadrži dobru količinu proteina, prosečno oko 4 grama po porciji.

Jabuke

“Jabuke sadrže pregršt nutritivnih vrednosti koje dobro utiču na rad vašeg srca, i koje ujedno pomažu u gubitku telesne težine”, kaže O’Connor. One ujedno i suzbijaju glad i nepotrebno prejedanje. "Studije su pokazale da konsumiranje polovine jedna jabuke pre obroka smanjuje unos kalorija u organizam", dodaje Shatlock

Tekst: Nemanja Lalatović

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Najpopularnije

Moda

Celebrity